Gå til innhold

Et lite hjertesukk.....mamma kommer ikke i bryllupet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få lufte hodet mitt litt...

Mamma og jeg har et godt forhold....hadde et opphold på nesten et år av ymse grunner,men fikset opp etterpå...

Hun er nemlig syk...alvorlig deppressiv...har klart å være frisk rimelig lenge,men nå har hun fått sammenbrudd....dette er tøfft for meg,hadde gledet meg sånn til å dele den store dagen vår med henne...

Men er egentlig lettet over at det skjedde nå og ikke selve dagen...eller ett par dager før. :cry: :cry: :cry:

Var rimelig deppa igår når hun ringte å sa det,så mye som har skjedd i forkant til bryllupet,men idag ser dagen lysere ut....ser igjen frem til den store dagen vår med glede!

Skjønner jo at dette er uffattelig vondt for henne også...må være rimelig tøfft for henne å si det til meg,men er glad for at hun sa det 3 uker før...

Nei...skal ikke syte mer..... ;) Måtte bare lufte hodet litt som sagt..

Dere er så gode,fantastiske støttende kvinner her inne.... :P

Stooooor klem fra snart Fru Villemo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da. Det var virkelig leit å høre :(

Bra at du ser det "positive" i situasjonen ihvertfall..

Jeg føler med deg.

Lykke til med forberedelsene :)

Skrevet

HUff for en trist situasjon!

Skjønner at det er tøft for deg og- dette er jo en dag man vil dele med sine nærmeste. Vil bare gi deg en klem og håpe at dagen blir fin likevel. Kanskje moren din kan ha det sånn at hun kommer om hun er strek nok til det??

Uansett- ha en nydelig dag!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Åssen vet hun tre uker i forveien at hun ikke orker å komme?! Jeg kan ikke komme i bursdagen din neste år, for da har jeg kanskje vondt i hodet, liksom!

Skrevet

Gjest: Det er noe annet å være alvorlig depressiv enn å ha vondt i hodet en gang iblant altså! Ærlig talt,skjerp deg!

Villemo vennen: Skjønner du har det leit.Men som du sier,det er godt at du har tid til å forberede deg.Det hadde vært mye verre å få vite det dagen før.Det er nok fryktelig trist for henne at hun ikke kan få oppleve bryllupet til dattera si.

Men jeg vet hva det vil si å være depressiv(har hatt et par tilfeller i familien),og det er sannelig ikke enkelt.

Håper det går bra med henne,og at hun kommer seg snart.

Du vet hvor jeg er hvis du trenger å prate. :)

Masse klemmer,

Skrevet

Så trasig.. For alle parter. Jeg vet hvordan det føles, om det kan være en liten trøst..

Håper dere allikevel får en kjempefin dag. Lykke til!

Klem fra meg

Skrevet

Uff da, så trist at mamman din ikke kan komme på dagen, jeg er sikker på at hun har like lyst til å være der, som du vil. Men hun må jo styre det selv, som du sa så var det godt at det kom nå og ikke tettere opp til bryllupet.

Håper du får tatt mange fine bilder og videosnutter som du kan dele med din mor etterpå.

Lykke til!

Skrevet

Tuuuuuusen takk for fine ord allesammen...det hjalp godt.

Har nå avbestillt brudesuiten vi hadde bestillt,for det var mamma som skulle passe ungene for oss....prøver å organisere det meste som hun skulle hjelpe med... prøver å ta alt med godt humør. Ikke alltid like lett! Men fikser seg det...

Igjen tuuuuusen takk jenter,dere er gode! :D

Olympia vennen: Kjempeglad i deg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...