AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #1 Skrevet 22. september 2017 Hva gjør man med store og sterke bråkmakere? Hvis en elev i grunnskolen har atferdsproblemer, og er mye fysisk sterkere enn alle sine medelever og ofte lærere (da mange lærere er kvinner), hva kan man gjøre med det? Noen gutter som fremdeles går på grunnskolen er veldig høye og fysisk sterke, og hvis de har atferdsproblemer hvor de kan bli voldelig, så er ikke det trygt å ha dem med andre barn. Grunnen til at jeg lurer er fordi nevøen min har en slik elev i klassen sin, og han har sagt til meg at han er redd for denne personen. Jeg vet ikke om noen voldsepisoder hvor denne eleven har skadet noen, men nevøen min sier at han kan kaste pulter og stoler gjennom klasserommet når han blir sint. Han blir ofte tatt ut av klasserommet fordi han distraherer de andre. Det er jo selvfølgelig skremmende for enkelte, og hvis lærer er kvinne så har ikke hun mulighet til beskytte elevene eller seg selv hvis han plutselig skulle ha en voldsepisode. Anonymkode: 01994...926
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå