Gå til innhold

Bare jeg som syntes få menn er tiltrekkende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte kiler det i underlivet deres når dere ser en kjekk mann? 
Jeg kan se noen på gata som jeg ser at er  noe kjekk, men som jeg ikke blir tiltrukket av og det er ekstremt sjeldent at jeg finner noen tiltrekkende. Da mener jeg kanskje 2 ganger i året om jeg er heldig (og jeg går mye på byen også og er veldig sosial), men ofte går det flere år mellom jeg finner noen så tiltrekkende at jeg har langvarig lyst på de. Jeg ser kjempe mange pene jenter , men føler meg ikke tiltrukket av de heller akuratt. 

Er det jeg som er kresen på menn eller er det sånn for dere andre også? 

Anonymkode: 170e7...124

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir mennene kjekke om du blir kjent med dem eller er du svært kresen på utseende uansett?

Skrevet

Tro meg, det er sånn for meg også. 

Anonymkode: 04102...aed

Skrevet

Min smak går ikke i "kjekk", jeg liker søt

Anonymkode: db36f...e9e

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Har det sånn jeg også. Må bli kjent først og kjemien må stemme.

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Jeg blir aldri tiltrukket om jeg bare ser en kjekk mann på gaten. Forstår heller ikke hvordan folk klarer å bli tiltrukket av så lite.. tenker jo at viss alle skulle blitt kilt i underlivet av noe så enkelt som å bare se noen på gaten, så burde alle holdt seg singel. Synes det er normalt og biologisk naturlig at man sjeldent opplever det.

Jeg må bli tatt med storm av kjemien, utstrålingen, blikket, personligheten, karismaen og kjenne at hjertet flyr litt ved tilstedeværelsen hans. Når det skjer, så er det potensielt enten fare eller mulighet for (alt ettersom hvordan man ser det) at jeg faller hardt, og at jeg da videre kan tiltrekkes på flere måter. Men må ha den der før det. 

Skrevet

Jeg blir heller aldri tiltrukket av menn jeg kun ser tilfeldig. Jeg må treffe vedkommede i en vanlig setting, ikke relatert til dating eller sjekking, og oppleve at kjemien bare er der mellom oss. Dét pirrer interessen min.

Anonymkode: 7e303...fab

Skrevet

Har det akkurat på samme måte! Kunne aldri hatt ONS, for jeg klarer ikke å bli tiltrukket av noen på så kort tid. Jeg kan allikevel bli noe så inn i granskauen forelska i en mann etter å ha blitt kjent med han. Ingen av eksene eller eks-crushene mine har jeg synest at var kjekke ved første blikk. 

Anonymkode: aacf9...cf8

• Liker 1
Skrevet

Jeg må kjenne en person før jeg blir tiltrukket. Men noen blir jeg det raskere med enn andre, men aldri sånn bang med en gang vi møtes.

Anonymkode: d4ff4...190

Skrevet

Etter å ha vært singel i X antall år er ca 90% av alle menn tiltrekkende for meg..

Skrevet

Alderen tynger, jenter. Slik er det for menn også når de blir gamle og mister hormonene. ;)

Skrevet

I motsetning til dere andre i tråden ser jeg ofte kjekke menn, og ja, jeg kan bli tiltrukket (seksuelt) av menn bare av å se på dem på gata uten å kjenne dem først:fnise: 

Anonymkode: 624dd...08d

Skrevet

For at det skal kile i underlivet så må det mer til enn at de har utseendet med seg, men jeg må også syns han er kjekk.

Men jeg har ikke noe problem med å se skjønnhet utseendemessig i andre mennenesker, både når det kommer til kvinner og menn.

Skrevet

Spørs på dagsformen :fnise: noen dager ser jeg kjekke menn overalt mens andre dager finnes de ikke. 

Anonymkode: 54dba...117

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg kan bli tiltrukket av noen bare av å se dem, men det skal jo litt til mer til for å date 

Endret av Virrevirrevapp
  • Liker 2
Skrevet

Jeg synes de fleste ser helt vanlige ut egentlig. Det er ikke så ofte jeg blir tiltrukket av noen, men noen ganger ser jeg noen ute rundt omkring som jeg blir tiltrukket av. 

Kunne sikkert gått ut med noen av de, men skal litt mer til for at jeg hadde blitt interessert. Jeg blir ikke lett forelsket. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...