AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #1 Skrevet 22. september 2017 Noen som har erfaring med dette og vil dele positive/negative sider ved dette? Fikk foreslått det i dag av gynegologen, og vil gjerne høre andres erfaringer. Anonymkode: ad990...b79
Gjest Frøken Diamant Skrevet 22. september 2017 #2 Skrevet 22. september 2017 Har hormonspiral for 3 gang.Jeg er veldig fornøyd😊Ingenting negativt for min del.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #3 Skrevet 22. september 2017 Har hatt det i 2år. Helt topp! Anonymkode: 55b64...d6b
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #4 Skrevet 22. september 2017 Lurt for oss som har sterke blødninger Anonymkode: fd567...974
Arata Skrevet 22. september 2017 #5 Skrevet 22. september 2017 Jeg har det og er delvis fornøyd. Jeg er veldig fornøyd med at det er så sikkert og så lite vedlikehold, men jeg har fått mensensmerter nå (det hadde jeg ikke før) og jeg følte meg veldig hormonell det første året jeg hadde den i. De tre første månedene hadde jeg også konstant mensen, som jo ikke var så hyggelig men som er veldig vanlig og forsåvidt greit nok. Alt i alt tror jeg nok at jeg vil sette inn en til når det snart er tid for å bytte den jeg har, men mest fordi jeg er alt for distre til at jeg kan gå på p-piller og andre liknende alternativer.
Rotemor Skrevet 23. september 2017 #6 Skrevet 23. september 2017 Ble kvitt menssmerter og blødninger. Kommer til å ha det til etter overgangsaler. Har ingen bivirkininger i det helet tatt. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #7 Skrevet 23. september 2017 Negativt at man får krampesmerter under innsetting og lenge etterpå. små bløding opp til et helt år. Kjedelig lenge å gå sånn å små blø. Ikke kontroll over når jeg får kramper heller.. Anonymkode: 9d311...b40
Vasa Skrevet 23. september 2017 #8 Skrevet 23. september 2017 Ca 5 mnd siden jeg fikk den. Ikke så mye positiv enda. Menssmerter som er mye kraftigere en når jeg gikk på P-pille og blør fortsatt veldig mye i noen dager og så stopper det opp, før jeg blør mere. Så ikke stabilt her enda. Har ca 2 uker uten blødning i mellom. har lagt på meg og mere urein hud. Men skal prøve litt til for å håpe det rett seg, men om dette fortsetter blir jeg å ta den ut. satt den inn for å slippe mensen. Mange som har rådet meg til det. 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #9 Skrevet 30. september 2017 På 23.9.2017 den 0.38, AnonymBruker skrev: Lurt for oss som har sterke blødninger Anonymkode: fd567...974 Blør man mindre med dem? Jeg har en utfordring nå med at jeg brått kan blø i en måned i strekk, noe som aldri før har skjedd så gynekologen har satt meg på en annen type p-pille i tre måneder, men han anbefalte hormonspiral. Anonymkode: ad990...b79
Kate71 Skrevet 30. september 2017 #10 Skrevet 30. september 2017 Har hatt det i mange år bare positivt.du blør ikke. Tenger ikke være urolig for graviditet. Å smertene forsvinner å du blir snillere unse pm 😀😀😀😀 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #11 Skrevet 30. september 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blør man mindre med dem? Jeg har en utfordring nå med at jeg brått kan blø i en måned i strekk, noe som aldri før har skjedd så gynekologen har satt meg på en annen type p-pille i tre måneder, men han anbefalte hormonspiral. Anonymkode: ad990...b79 Akkurat nå, Kate71 skrev: Har hatt det i mange år bare positivt.du blør ikke. Tenger ikke være urolig for graviditet. Å smertene forsvinner å du blir snillere unse pm 😀😀😀😀 Anonymkode: 187b2...9cf
Kate71 Skrevet 30. september 2017 #12 Skrevet 30. september 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blør man mindre med dem? Jeg har en utfordring nå med at jeg brått kan blø i en måned i strekk, noe som aldri før har skjedd så gynekologen har satt meg på en annen type p-pille i tre måneder, men han anbefalte hormonspiral. Anonymkode: ad990...b79
Kate71 Skrevet 30. september 2017 #13 Skrevet 30. september 2017 Akkurat nå, Kate71 skrev: Jeg mistet all blødning kanskje litt utflod med farge på 1 til 2 dag .
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #14 Skrevet 1. oktober 2017 Jeg blør fortsatt etter to år. Mindre mengde, men flere dager. Hadde håpt det skulle stoppe helt men... Anonymkode: 55b64...d6b
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #15 Skrevet 1. oktober 2017 Jeg hadde bra erfaring med den første jeg fikk etter mitt barn var født. Men etter den ble byttet ut ble jeg sprø. Virkelig sprø av bivirkninger. Nå tåler jeg ingen kunstig hormoner lenger. Tror flere faktisk reagere mer en de tror, men knytte det ikke til spiralen. Anonymkode: 65fbc...ee5
Kalevala Skrevet 1. oktober 2017 #16 Skrevet 1. oktober 2017 Jeg syntes det var veldig vondt å sette den inn, men er fornøyd med å ha gjort det. Nå er det et år siden, og jeg har nesten ikke blødninger lenger.
smilo Skrevet 1. oktober 2017 #17 Skrevet 1. oktober 2017 Jeg har hatt hormonspiral i over 17 år og eneste problemene er ved skifte. Men det er jo kun hvert 5 år. Så jeg blir nok å ha den til jeg er over overgangsalderen. Ingen mens, ingen pms, kun hovne bryster innimellom. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå