Gå til innhold

Irriterande sex!!

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at eg bor ilag med typen min og en kompis av han. (som etterkvart er blitt venn av meg og)

han har fått seg dame, greit nok det, men igår syns eg at det blei litt drøyt!

eg og typen min har rom ved sida av badet i kjellaren, og der e veeelig lytt.

anyway, la med vel ca 23.30 igår, tenkte eg måtte ha litt søvn, for skulle opp tidlig idag. det som skjer ca ti minutt etter at eg legge meg, er at kompisen vi bur ilag med tar med seg dama i dusjen og har sex med ho der!

dei dusja sikkert til ett, og eg hørte meir enn eg ville...

eg må seie at eg blei dødsirritert, og syns at det e unødvendig å ha sex:

1) på badet så seint når dei veit at eg ligge ved sia av og skal sove

2) har sex i det heile tatt når begge to veit at det er så lydt..!

dei kan vel ha sex der litt tidligare på dagen eller en dag eg ikkje va i rommet ved sida av!!! endte meg at eg kledde på meg og sto opp igjen...

det værste e at eg e ganske go venninde av dama hass, ho burde ivertfall tatt hensyn!!

Ka dokke syns om saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner deg jeg, men istedet for å forvente at andre skal skjønne (for sånn er nå engang verden at ikke alle er utstyrt med de samme antennene når det gjelder hensyn) så ville jeg ta det opp med dem - på en hyggelig måte.

Kan jo hende de blir litt flaue når du bemerker at du er glad de setter sånn pris på hverandre, men at du kanskje ikke har behov for inngående kunnskaper om hva de liker å gjøre med hverandre i dusjen slik du faktisk fikk her om dagen - så de faktisk tar hintet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg syns ikkje en kan betrakte dei som så nyforelska lenger.. dei har vore ilag i 4-5 mnd no, og har vært ilag kvar dag sia dei blei ilag trur eg.. berre så det va sagt...

men ,får kanskje ta det opp med dei... men, gledakje meg til det ivertfall!

ekje meininga å være smålig, men det e akkurat tidspunktet eg reagera på.. dessuten har ho frøkna stor dusj heime med seg og..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg ville garantert sagt noko... For dei kunne faktisk gjort det FØR du la deg, viss dei vil ha sex i dusjen. :wink:

Sei det til ei i vennindegjengen, så får garantert dama høyre på "bygda" at du syns det var litt ubehagelig. Ho blir sikkert en smule flau, men kjem i alle fall til å huske det neste gang dei føle for å gjere akkurat det når du skal sove. :ler:

Dessuten trur eg det blir pinlig for dokke begge/ alle 3 om du tar det opp personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Om det var denne ene gangen dem hadde sex i dusjen etter sengetid, så synes jeg ikke du skal si noe..

Og om du alikavel vil det så kan du jo si på en pen måte spørre han (mens hun hører på) om han kunne være så snill og ikke dusje så sent. Det er jo så lydt og du ble vekt av dusjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Akkurat som jeg skrev i tråden om høylytt sex, så gjelder det også her:

Det er rett og slett dårlig folkeskikk å dytte sitt seksualliv opp i trynet på andre hvis de ikke har bedt om det.

Skjønner faktisk ikke at andre rimelig oppegående mennesker har en annen mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nudist32

Støtter Suzy. Ta det opp med dem direkte på en måte som gjør det litt pinlig for dem. Husk at dette er ikke flaut for deg, men for dem.

Generelt så synes jeg at du må regne med at de har sex i leiligheten og at du av og til hører at det skjer noe. Men de bør ta litt hensyn når de vet du har lagt deg.

Har selv blitt vekt midt på natta av kameraten min og dama hans når vi delte leilighet. Ble litt misunnelig og litt irritert over ikke å få sove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg syns ikkje en kan betrakte dei som så nyforelska lenger.. dei har vore ilag i 4-5 mnd no' date=' [/quote']

det var da ikke så lenge!

Føler meg ofte nyforelska selv jeg, og jeg har vært sammen med samboern i 4,5 år... :hjerter:

Ikke for å være frekk, men du er ikke litt sjalu da, for at de koser seg, mens du må sove? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehem kjære vene! va lixom ikkje det so va poenget her.. og nei, va ikkje sjalu fordi dei hadde sex og ikkje eg! hadde sex tidligare på dagen i litt meir "private omgivelsa".

anyway, takk for gode råd... tar det opp engang det passa seg med dei tenke eg...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anyway, takk for gode råd... tar det opp engang det passa seg med dei tenke eg...!

kanskje du bør vente og se om det gjetar seg...kan jo hende det bare var et engangstilfelle da....

Lykke til, uansett hva du gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bringebær

Hadde dette vært ei venninde av meg så hadde jeg helt klart tatt det opp med henne med en gang, men kanskje i en litt spøkete tone for ikke å fornærme eller gjøre henne flau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoho!! Må du roe deg ned, gjest! Trur nok ikkje det var meint sånn... :ler: *jøye meg*

Uansett... Oppdatert oss Robinie! Vil gjerne vite kva du evt seier og reaksjonen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det Samantha...'

Det var ikke ment provoserende i det hele tatt...

og til gjest...: dine komentarer gagner mange eller?

Å selv om man er i et forhold, så er det ikke sikker man har grei/bra/super sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å selv om man er i et forhold, så er det ikke sikker man har grei/bra/super sex...

Om det va mynta på meg, så har eg by the way superduper sex sjølv! om det va nåke som va vesentlig... ??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...