Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner med ordinære vakter på et sykehjem på mandag. Jeg har allerede hatt opplæringsvakter og er nokså nervøs for denne vakten. 

Men det som plager meg er hvor uønsket jeg føler jeg er. Når jeg kommer inn på møterommet så er det ingen som sier hei, samme gjelder når jeg går forbi dem i gangen når jeg kommer på vakten. Selv om jeg møter blikket deres og sier hei. Jeg får kanskje et lite hei tilbake hvis jeg er heldig. 

Føler at jeg er litt i veien og tolker dette mangel på hilsing som en form for avvisning ovenfor meg.

Lurer også på hva man skal notere ved start og på slutten av vakten sin? Er det nødvendig å skrive ned hvor mange bleieskift, hva man har spist...eller er det bare for å nevne ting som er utenom det vanlige?

Anonymkode: bec79...0cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du ufaglært?

Anonymkode: f4b0a...b12

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du ufaglært?

Ja, men jeg studerer til å bli sykepleier.

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner med ordinære vakter på et sykehjem på mandag. Jeg har allerede hatt opplæringsvakter og er nokså nervøs for denne vakten. 

Men det som plager meg er hvor uønsket jeg føler jeg er. Når jeg kommer inn på møterommet så er det ingen som sier hei, samme gjelder når jeg går forbi dem i gangen når jeg kommer på vakten. Selv om jeg møter blikket deres og sier hei. Jeg får kanskje et lite hei tilbake hvis jeg er heldig. 

Føler at jeg er litt i veien og tolker dette mangel på hilsing som en form for avvisning ovenfor meg.

Lurer også på hva man skal notere ved start og på slutten av vakten sin? Er det nødvendig å skrive ned hvor mange bleieskift, hva man har spist...eller er det bare for å nevne ting som er utenom det vanlige?