AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #1 Skrevet 22. september 2017 Jeg skal dra (eller jeg prøver å få det til) å besøke en fyr jeg møtte i sommer i Bergen, han tar nå masteren sin i Tromsø. En venninne av meg skulle egentlig bli med (for jeg har tenkt at dette skal være en jentetur, så skal jeg møte han i tillegg), men siden hun er alene mamma og ikke får barnevakt likevel den helgen det er snakk om, kan hun ikke bli med 😬 Problemet er å få med seg en annen venninne.. Jeg kan spørre en venninne som kjenner han godt (Hun har kjæreste, men jeg vet ikke om jeg vil ta med henne) eller så må jeg prøve å få med en annen en som aldri har møtt han.. Og det er jo ikke garantert ar noen av de kan bli med... Jeg må jo fortelle han at jeg sliter litt med å få med meg en venninne nå før jul.. Jeg tviler egentlig på at han tilbyr at jeg kan bo hos han (bor i kollektiv med 5 andre..), men hvis han nå skulle funnet på det, ville dere dratt alene? Evt. hvilken venninne ville dere tatt med? Vi møttes egentlig bare 2 uker før han dro til Tromsø, men vi hadde veldig god kjemi. Tanken var å dra for å finne ut om det var noe mer der.. Anonymkode: 42207...dc0
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #3 Skrevet 22. september 2017 Jeg hadde bare spurt han rett ut om han vil ha besøk av deg og om du kan overnatte der den aktuelle datoen. Da finner du jo fort ut om han vil ha deg der eller ikke. Anonymkode: 40ad9...f3c 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #4 Skrevet 22. september 2017 29 minutter siden, ForestRun skrev: Dra alene lei ett hotellrom Ja, det er jo selvfølgelig en mulighet. Men hvis jeg drar alene, da drar jeg kun for å møte han og "må" være sammen med han nesten hele tiden (det er jo derfor jeg drar, for å være sammen med han).. Hvis jeg drar med en venninne kan vi gjøre ting sammen, jeg kan møte han alene, gå ut på byen sammen osv.. Det blir ikke like kleint.. 😬 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde bare spurt han rett ut om han vil ha besøk av deg og om du kan overnatte der den aktuelle datoen. Da finner du jo fort ut om han vil ha deg der eller ikke. Anonymkode: 40ad9...f3c Han vil at jeg skal komme. Det har han sagt opptil flere ganger. Vi møtte hverandre kun 2 ganger før han dro. Jeg var på ferie den ene uken. Og det har ikke vært noe klining, kun hadet kyss. Så det blir kanskje litt ekstremt å spørre han om jeg kan bo der... Anonymkode: 42207...dc0
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #5 Skrevet 22. september 2017 133 visninger og bare 2 stk har tatt seg tid til å svare. Så hyggelig! Men takk til de som har svart, setter jeg pris på :-) Anonymkode: 42207...dc0
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #6 Skrevet 22. september 2017 Jeg ville ikke ha overnattet hos han. For det første så kjenner dere ikke hverandre så godt. For det andre er det greit å ikke gå oppå hverandre heller. Du skriver også han bor i kollektiv, da får dere heller lite privatliv der. Dessuten, dersom det ikke er noe mer er det veldig kjipt å være låst fast til å måtte bo hos han uten at det blir veldig kleint. Men reis gjerne opp alene, det er mye å finne på i Tromsø utenom han fyren. Anonymkode: 219ba...cde 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #7 Skrevet 22. september 2017 Hvis han skulle tilbudt seg at du kan bo hos han, så tar du ikke med deg en venninde! Skal hun bo alene på hotell da liksom? Anonymkode: b2672...aa5 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #8 Skrevet 22. september 2017 Utsett reisen til senere, når hun som skulle bli med kan bli med Anonymkode: 6acff...6f5 1
Hulderen Skrevet 22. september 2017 #9 Skrevet 22. september 2017 Når du drar for å treffe han, så er det jo dårlig gjort mot en venninne som deler av turen må være alene mens du utforsker fyren. Dra alene. Bo på hotell, så du kan trekke deg tilbake. Er kjemien god, så får dere mange timer sammen. Er ikke kjemien ikke god, så får du si det rett ut, og takle å utforske Tromsø på egenhånd. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå