Gå til innhold

Vil IKKE ha noe bryllupsfest...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå er ikke ekteskap helt på banen for mitt vedkommede riktig ennå, men det kommer nok en dag. Når den dagen kommer så har jeg overhodet ikke lyst til å ha noen brylluppsfest etterpå. Jeg ser ikke noe poeng i at vi skal bruke masse penger på en fest og kanskje måtte ta lån til den også...

Jeg for min del kunne tenke meg å bli viet i ambassaden endten i Stockholm eller København og da sammen med sønnen min og evt. forlovere.. Kunne også tenke meg tinghuset i Oslo og da evt. ha foreldrene og søsteren hans og sønnen min med.

Tror dere folk vil komme til å reagere veldig på om vi gjorde det på en av disse måtene?

Foreldrene mine vil jeg ikke ha til stedet. Jeg har ikke verdens beste forhold til noen av dem. Min mor kom bla. ikke i konfirmasjonen min fordi hun heller var hos sin da værende samboer som var på sykehus. Lot meg møte bygdesladderen alene.. Pappa har det alltid vært krøll med. Får han det ikke som han vil, så blir det et helvette...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er dere bryllup, så dere gjør som dere vil :-)

Skrevet

Ja, folkvil reagere. Men de vil reagere forskjellig! Noen vil kanskje si at dere snøt dem for en fest, de fleste vil gratulere og være glade på deres vegne. Hva foreldrene dine vil si, burde du ikke bry deg om, slik de har oppført seg tidligere.

Da jeg så annonse i avisa at et vennepar av meg hadde giftet seg i utlandet, ble jeg overrasket og glad. De lurte oss, vi visste ingenting. Men det var jo bare moro! Ringte og gratulerte, og løp ut og kjøpte en presang.

Lag det bryllupet dere vil, hvilke reaksjoner folk får, er likegyldig, synes du ikke?

Gjest Anonymous
Skrevet

Selvfølgelig er det helt ok!!

Men dersom det er hovedsaklig av økonomiske årsaker du vil dette, er det mange muligheter.

Dere kan gå ut på restaurant etterpå der alle betaler sin egen mat. Eller du kan lage middag til dem hjemme hos dere om kvelden eller senere en dag.

Gjest Anonymous
Skrevet

takk for svar..

Grunnen til at det er denne type bryllupp jeg ønsker meg er både økonomi og det at jeg ikke liker å være midtpunktet.

Skrevet

Gjør det slik du og dere føler for! :-)

Jeg skjønner at du spør, for man møter utrolig mange forventninger fra familie og andre når det gjelder bryllupsfeiring. Det er sterke tradisjoner på dette området, som kan være vanskelig for mange å stå i mot.

Skrevet

Gjør det dere føler er riktig for dere! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...