Gå til innhold

Kan noen som skriver til flere egentlig bli forelsket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare ser at han liker kvinner på insta og følger. Det er ikke sexy bilder. Aldri. Men selfies og bilder med klær... 

Han har i tillegg skrevet til ei bekjent av meg. Han skjuler ikke at han har kvinnelige venner heller. 

Og jeg tror han er generøs med å bry seg om folk. 

Han sendte meg melding da jeg dro til utlandet for et par dager og skrev "vær forsiktig".  Og så spurte han igjen dagen etter m alt var ok?! Hvorfor gjør han det? Jeg har mot min vilje sagt nei til å treffes, da han neppe har ekte følelser. 

Jeg tar bare  ikke risikoen. Jeg har snakket med en venninne om det og hun spurte når jeg egentlig har tenkt å gi en mann en sjanse, siden jeg aldri gjør det. Hun sa at han burde få sjansen... Men jeg vet ikke om dette er noe å gi en sjanse? 

Anonymkode: 010b4...9b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du skrevet med mer enn en mann noen gang i løpet av ditt liv eller er han den eneste mannen du har skrevet med i løpet av hele ditt liv? Hvis førstnevnte, kan du likevel bli forelsket? I så fall, der har du svaret ditt!

Anonymkode: 52ec1...99f

Skrevet

Alt som er normalt er verdt å gi en sjangse, alt annet lar jeg gå.

Jeg forventer at mennesker klarer og ha en vanlig samtale med meg, slike enstavelsesord,er ofte ment som en test, ikke noe særlig invistering.

Ikke hør på hva venniner synes, ha tro på deg selv du og stå på ditt. Husk, alt som er nomalt er bra.

Anonymkode: d12d5...712

Skrevet

Kan noen som skriver til flere egentlig bli forelsket?

Ja! 

Skrevet

Helt sikkert mulig, men mange av dem som oppfører seg sånn er jo rimelig horete og liker damer generelt men ingen spesielt og er bortkastet tid man kan få kjønnssykdommer av.

Anonymkode: 76eea...6dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...