Gå til innhold

Kysse på første date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om kyssing på første date?

Personlig mener jeg at det kan si mye om man vil "gå videre" med personen, men også litt kjedelig, ettersom man ikke " sitter litt på pinebenken " om man skulle være interessert!

Men syns kanskje at det fort kan bli litt kjedelig, om man ikke har noe å tenke på også ;) 

Anonymkode: 8d4e2...de7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*kremt*... vi hadde sex på første date. Meeen vi klarte ikke holde hendene fra hverandre. Og det er sånn enda! :fnise::hjerte:

Så kyssing på første date. Tja, ikke noe imot det akkurat, hehe. 

Skrevet

Nei fysj!

Hilsen

KG-tantene

Anonymkode: 34f7f...ba4

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva syns dere om kyssing på første date?

Personlig mener jeg at det kan si mye om man vil "gå videre" med personen, men også litt kjedelig, ettersom man ikke " sitter litt på pinebenken " om man skulle være interessert!

Men syns kanskje at det fort kan bli litt kjedelig, om man ikke har noe å tenke på også ;) 

Anonymkode: 8d4e2...de7

De fleste idag knuller på første date så da er vell ikke kyssing så gale? Damene sprer lårene veldig lett idag

Anonymkode: 54c0d...96c

Skrevet

Det kommer jo veldig an på daten da. Drikker man kaffe en time, så er det ikke naturlig å kysse da. Er noe annet hvis det er en date, som varer mye lenger, og hvor det er mer naturlig.

Jeg har faktisk hatt en første date som varte i 2 døgn, uten at vi kysset. Kysset på andre date da, og sex på tredje date.

Anonymkode: dd9d5...13e

Skrevet

Har ikke noe i mot det om det ligger i lufta , men liker det ikke om det ikke ligger i lufta og man merker gutten har forventninger om det eller prøver på det da. 

Anonymkode: e1e48...01a

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste idag knuller på første date så da er vell ikke kyssing så gale? Damene sprer lårene veldig lett idag

Åh ja ass, alle disse horete lår-spredende damene!!!

🙄

Anonymkode: 7afaa...9df

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller så kan vi snu det, mennene deler ut kuken sin drit lett i dag. 

Anonymkode: e1e48...01a

• Liker 4
Skrevet

Har man kjemien og begge ønsker det, hvorfor ikke? 

Skrevet

Kommer an på daten og kjemien. Datet menn som ville ha tunga si ned i halsen min etter å ha kjent hverandre i en halvtime. Urk, turn off. Men også datet noen fine fyrer hvor det føltes naturlig å kysse første date. Snakket med noen av datene i etterkant, og de synes dama har litt karakter hvis hun sier nei til noe mer enn klining, at hun ikke legger seg på rygg før man har blitt ordentlig kjent, kunne bli nysgjerrig på dama. Men å kysse er helt innafor, hvis du selv føler for det :) 

Anonymkode: dd6ae...7b1

Skrevet

Kyssing på første date er vel ganske normalt. For min del kommer det veldig an på daten (dag/kveld, etc.). Hvis man tar noen glass vin og det bra stemning (og god kjemi) blir det som regel kyssing. Av og til sex og, hvis det føles riktig. Min greie er å bare gjøre det jeg føler for. 

Anonymkode: b36a0...ef0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...