Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten litt flaut, men..Jeg har i grunnen aldri tenkt over om pilla har hatt noe å si for sexlysten min eller ikke, men nå...jeg slutta med pilla nå i desember,og de siste ukene har jeg vært kåtere enn noengang.Helt "kanin"! :oops:

Bare innbilning, eller???Hadde aldri trodd det skulle føre til sånne reaksjoner...Andre med uventede reaksjoner på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også fått mer sexlyst etter jeg slutta på p-pilla.

Skrevet

Helt vanlig og en av grunnene til at jeg aldri kommer til å gå på p-pille igjen... :-?

Skrevet

Etter pilleslutt kom humørsvingningene tilbake. Er utroligt følsom og sippete i perioder.(Er kansje fordi vi prøver og prøver men blir ikke gravide) Har noen jævlige mensmerter og er helt rar i kropp og sinn.

Etter jeg forhåpenlig har fått 2 barn en gang skal jeg LEVE RESTEN AV LIVET PÅ HORMONSPIRAL- da fungerer jeg best. (er bare lei av å gå uten)

Godt vi er alle forskjellige.

God apetitt for sex har jeg uansett hvilken prevangsjon jeg velger. :P

Gjest Andromeda
Skrevet

Jeg har også fått tilbake sexlysten etter at jeg slutta på p-piller i november. Føler rett og slett at kroppen har våkna etter flere år i en slags døs. Deilig. Ikke mer p-piller på denne kroppen i alle fall :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...