Gjest Lompa Skrevet 19. januar 2005 #1 Skrevet 19. januar 2005 Nesten litt flaut, men..Jeg har i grunnen aldri tenkt over om pilla har hatt noe å si for sexlysten min eller ikke, men nå...jeg slutta med pilla nå i desember,og de siste ukene har jeg vært kåtere enn noengang.Helt "kanin"! :oops: Bare innbilning, eller???Hadde aldri trodd det skulle føre til sånne reaksjoner...Andre med uventede reaksjoner på det?
Gjest Xavia Skrevet 19. januar 2005 #3 Skrevet 19. januar 2005 Jeg har også fått mer sexlyst etter jeg slutta på p-pilla.
Suzy Skrevet 20. januar 2005 #5 Skrevet 20. januar 2005 Helt vanlig og en av grunnene til at jeg aldri kommer til å gå på p-pille igjen... :-?
Lisemor Skrevet 20. januar 2005 #6 Skrevet 20. januar 2005 Etter pilleslutt kom humørsvingningene tilbake. Er utroligt følsom og sippete i perioder.(Er kansje fordi vi prøver og prøver men blir ikke gravide) Har noen jævlige mensmerter og er helt rar i kropp og sinn. Etter jeg forhåpenlig har fått 2 barn en gang skal jeg LEVE RESTEN AV LIVET PÅ HORMONSPIRAL- da fungerer jeg best. (er bare lei av å gå uten) Godt vi er alle forskjellige. God apetitt for sex har jeg uansett hvilken prevangsjon jeg velger.
Gjest Andromeda Skrevet 20. januar 2005 #7 Skrevet 20. januar 2005 Jeg har også fått tilbake sexlysten etter at jeg slutta på p-piller i november. Føler rett og slett at kroppen har våkna etter flere år i en slags døs. Deilig. Ikke mer p-piller på denne kroppen i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå