boblevann Skrevet 22. september 2017 #1 Skrevet 22. september 2017 Hei! Vi skal bestille kjøkken på Ikea. Skal bestille med hjem-kjøring fordi vi bor langt unna, mannen hater butikker og vi ikke har stor nok bil Lurer da på hva som følger med? Når jeg bestiller har jeg jo lagt inn hvilke skuffe- og skapordning jeg vil ha, og i handlekurven står det f.eks. METOD / MAXIMERA Bs oppvkum/avfallsort 1 dør/2 skuff Betyr dette at det er stamme, dør, skuff, ting og tang til å montere skuff, skruer, fester og alt det der er med? Eller er det slik at alt er separat? Noen som har prøvd? Vil ikke risikere at plutselig bare frontene kommer liksom....
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #2 Skrevet 22. september 2017 Om du ser på Mer produktinformasjon for denne http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S49020836/?query=METOD+%2F+MAXIMERA+Bs+oppvkum%2Favfallsort+1+dør%2F2+skuff ser du hva som følger med @boblevann Anonymkode: d3901...3f3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #3 Skrevet 22. september 2017 Sjekk også at prisene for hvert enkelt produkt i handlekurven stemmer med det du på forhånd har notert deg. Lykke til med nytt kjøkken Anonymkode: d3901...3f3
boblevann Skrevet 22. september 2017 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2017 (endret) Se det! Tusen takk! Så godt følger jeg med.... Det står ''ben og sokler selges separat'', det leser jeg som om det er det eneste jeg må kjøpe i tillegg? Er du enig? Jepp, prisene ser bra ut i handlekurven Tusen takk! Blir så deilig å få nytt 😍 Endret 22. september 2017 av boblevann 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #5 Skrevet 22. september 2017 Akkurat nå, boblevann skrev: Se det! Tusen takk! Så godt følger jeg med.... Det står ''ben og sokler selges separat'', det leser jeg som om det er det eneste jeg må kjøpe i tillegg? Er du enig? Jepp, prisene ser bra ut i handlekurven Tusen takk! Blir så deilig å få nytt 😍 Jeg leste akkurat det samme. Det ser ut til at ben og sokler er det eneste du trenger å kjøpe separat. Det kan være lurt å bestille skuffeinnredning (som feks en slik eske til bestikk) med det samme, dersom du ikke tenker å handle alt slikt senere. Anonymkode: d3901...3f3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #6 Skrevet 22. september 2017 4 minutter siden, boblevann skrev: Se det! Tusen takk! Så godt følger jeg med.... Det står ''ben og sokler selges separat'', det leser jeg som om det er det eneste jeg må kjøpe i tillegg? Er du enig? Jepp, prisene ser bra ut i handlekurven Tusen takk! Blir så deilig å få nytt 😍 Knotter/ håndtak. Skal du kjøpe det også på Ikea? Anonymkode: d3901...3f3
boblevann Skrevet 22. september 2017 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg leste akkurat det samme. Det ser ut til at ben og sokler er det eneste du trenger å kjøpe separat. Det kan være lurt å bestille skuffeinnredning (som feks en slik eske til bestikk) med det samme, dersom du ikke tenker å handle alt slikt senere. Anonymkode: d3901...3f3 Jepp, jeg har med alt sånn dilldall. Regner med de kommer med egen bil, og frakten er dyr, så jeg må få med alt på denne bestillingen 1
boblevann Skrevet 22. september 2017 Forfatter #8 Skrevet 22. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Knotter/ håndtak. Skal du kjøpe det også på Ikea? Anonymkode: d3901...3f3 Jepp, har det med 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #9 Skrevet 22. september 2017 4 minutter siden, boblevann skrev: Se det! Tusen takk! Så godt følger jeg med.... Det står ''ben og sokler selges separat'', det leser jeg som om det er det eneste jeg må kjøpe i tillegg? Er du enig? Jepp, prisene ser bra ut i handlekurven Tusen takk! Blir så deilig å få nytt 😍 Greit å vite Ulike veggmaterialer krever ulike typer festemidler. Bruk festemidler som passer best til veggene i hjemmet ditt. Selges separat. Suppler med knott eller håndtak. (Hentet fra produktinformasjon) Anonymkode: d3901...3f3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #10 Skrevet 22. september 2017 Akkurat nå, boblevann skrev: Jepp, jeg har med alt sånn dilldall. Regner med de kommer med egen bil, og frakten er dyr, så jeg må få med alt på denne bestillingen Supert! Anonymkode: d3901...3f3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #11 Skrevet 22. september 2017 Du kjøper som Family-medlem, slik at du får gavekort på kr 1000,- for hver 10 000,- du handler for ja @boblevann Av erfaring så vet jeg at gavekortene kommer i postkassen noen uker etter at varene kommer. Anonymkode: d3901...3f3 2
boblevann Skrevet 22. september 2017 Forfatter #12 Skrevet 22. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kjøper som Family-medlem, slik at du får gavekort på kr 1000,- for hver 10 000,- du handler for ja @boblevann Av erfaring så vet jeg at gavekortene kommer i postkassen noen uker etter at varene kommer. Anonymkode: d3901...3f3 Sweet, da har vi et fint gavekort til stua når vi er ferdig med kjøkkenet 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #13 Skrevet 22. september 2017 Vi kjøpte IKEA kjøkken i April . Vi endret på løsningen iforhold til det vi hadde i utgangspunktet og jeg hadde aldri klart verken tegne , måle helt nøyaktig og bestille noe uten hjelp 😂🙈! De på IKEA er veldig flinke . Kanskje dette kan være ett alternativ om du blir usikker http://www.ikea.com/ms/no_NO/aktivitet/kjokken_bestill_hjemmefra.html?cid=ps|no|dsa_kjokken|201607081008412415_1 Anonymkode: 415aa...e1a 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #14 Skrevet 22. september 2017 Skapdør, hensgler og skrog følge med, ben, håndtak og innredning må bestilles utenom. Anonymkode: 7879e...9a1 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #15 Skrevet 22. september 2017 Jeg fikk en gratis vurdering av tegningen min før bestilling. De la til et par ting jeg hadde glemt. Veldig dyktige folk der, er min erfaring. Anonymkode: 87aa9...39c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå