Gå til innhold

Noen som har bestilt kjøkken på Ikea?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vi skal bestille kjøkken på Ikea. Skal bestille med hjem-kjøring fordi vi bor langt unna, mannen hater butikker og vi ikke har stor nok bil :fnise: Lurer da på hva som følger med? Når jeg bestiller har jeg jo lagt inn hvilke skuffe- og skapordning jeg vil ha, og i handlekurven står det f.eks. 

Bs oppvkum/avfallsort 1 dør/2 skuff

Betyr dette at det er stamme, dør, skuff, ting og tang til å montere skuff, skruer, fester og alt det der er med? Eller er det slik at alt er separat? Noen som har prøvd? Vil ikke risikere at plutselig bare frontene kommer liksom....
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk også at prisene for hvert enkelt produkt i handlekurven stemmer med det du på forhånd har notert deg.
Lykke til med nytt kjøkken :hjerte:

Anonymkode: d3901...3f3

Skrevet (endret)

Se det! Tusen takk! Så godt følger jeg med.... Det står ''ben og sokler selges separat'', det leser jeg som om det er det eneste jeg må kjøpe i tillegg? Er du enig? 

Jepp, prisene ser bra ut i handlekurven :laugh: Tusen takk! Blir så deilig å få nytt 😍

Endret av boblevann
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, boblevann skrev:

Se det! Tusen takk! Så godt følger jeg med.... Det står ''ben og sokler selges separat'', det leser jeg som om det er det eneste jeg må kjøpe i tillegg? Er du enig? 

Jepp, prisene ser bra ut i handlekurven :laugh: Tusen takk! Blir så deilig å få nytt 😍

:jepp: Jeg leste akkurat det samme. Det ser ut til at ben og sokler er det eneste du trenger å kjøpe separat.
Det kan være lurt å bestille skuffeinnredning (som feks en slik eske til bestikk) med det samme, dersom du ikke tenker å handle alt slikt senere.

Skrevet
4 minutter siden, boblevann skrev:

Knotter/ håndtak. Skal du kjøpe det også på Ikea?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

:jepp: Jeg leste akkurat det samme. Det ser ut til at ben og sokler er det eneste du trenger å kjøpe separat.
Det kan være lurt å bestille skuffeinnredning (som feks en slik eske til bestikk) med det samme, dersom du ikke tenker å handle alt slikt senere.

Jepp, jeg har med alt sånn dilldall. Regner med de kommer med egen bil, og frakten er dyr, så jeg må få med alt på denne bestillingen :fnise:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Knotter/ håndtak. Skal du kjøpe det også på Ikea?

Jepp, har det med :fnise:

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, boblevann skrev:

Greit å vite
Ulike veggmaterialer krever ulike typer festemidler. Bruk festemidler som passer best til veggene i hjemmet ditt. Selges separat.
Suppler med knott eller håndtak.

(Hentet fra produktinformasjon)

Skrevet
Akkurat nå, boblevann skrev:

Jepp, jeg har med alt sånn dilldall. Regner med de kommer med egen bil, og frakten er dyr, så jeg må få med alt på denne bestillingen :fnise:

Supert! :blomst: 

Skrevet

Du kjøper som Family-medlem, slik at du får gavekort på kr  1000,- for hver 10 000,- du handler for ja :jepp:@boblevann
Av erfaring så vet jeg at gavekortene kommer i postkassen noen uker etter at varene kommer.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kjøper som Family-medlem, slik at du får gavekort på kr  1000,- for hver 10 000,- du handler for ja :jepp:@boblevann
Av erfaring så vet jeg at gavekortene kommer i postkassen noen uker etter at varene kommer.

Sweet, da har vi et fint gavekort til stua når vi er ferdig med kjøkkenet :alice:

• Liker 1
Skrevet

Vi kjøpte IKEA kjøkken i April . Vi endret på løsningen iforhold til det vi hadde i utgangspunktet og jeg hadde aldri klart verken tegne , måle helt nøyaktig og bestille noe uten hjelp 😂🙈! De på IKEA er veldig flinke . 

Kanskje dette kan være ett alternativ om du blir usikker 

http://www.ikea.com/ms/no_NO/aktivitet/kjokken_bestill_hjemmefra.html?cid=ps|no|dsa_kjokken|201607081008412415_1

Anonymkode: 415aa...e1a

• Liker 1
Skrevet

Skapdør, hensgler og skrog følge med, ben, håndtak og innredning må bestilles utenom.

Anonymkode: 7879e...9a1

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk en gratis vurdering av tegningen min før bestilling. De la til et par ting jeg hadde glemt. Veldig dyktige folk der, er min erfaring. 

Anonymkode: 87aa9...39c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...