Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan dekker man til gråtthår, men samtidig ender opp med sin mørkebrune hårfarge?

Vist jeg farger med nyansene under Brun-Mørkebun, blir håret køl svart. Vist jeg prøver lysebrun Blir håret lyse brunt.  

Det er primært nyansene til L`oreal-preference jeg har brukt.  3,12 er den enste preference nyansen jeg ikke har testet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har da inntrykk av at de fleste med noen få grå velger å bruke en shampoo med henna eller annet svakt fargestoff i. Om du farger (hjemme eller hos frisør) så får du jo problemer både med ettervekst og et ikke-naturlig fargespill i håret. Om du kun har innslag av grått vil henna legge et svakt, gjennomsiktig brunt lag over hårstråene sånn at det naturlige fargespillet bevares, og de grå stråene altså blir en npe lysere brunfarge. Ved å putte det i shampooen så slipper du også ettervekst.

Det finnes hårfarger som ikke er hennabasserte som tilbyr samme effekt, altså. Altså er du ikke på jakt etter tradisjonell hårfarge men en av de mer moderne variantene. Den mest moderne er selvsagt å la håret bli grått naturlig. Det er siste mote. :opplyser: 

Anonymkode: b4c86...2f5

Skrevet

Hennas shampo, hvem selger slikt og slike lignende shampoer?

Skrevet

Gå til frisøren og få farget det der.

Anonymkode: 60519...f03

Skrevet

Du kan evt prøve en fargebombe (hårkur med farge)? Jeg bruker Revlon Nutri Color Creme. Ikke for å dekke over grå hår, men for å vedlikeholde rødskjær i mitt mørkebrune hår. Jeg har ikke prøvd den brune fargen, men min farge (oransje) har veldig god fargeuttelling, så jeg tror at den brune kan være en god kandidat for deg. :) 

For å få bukt med mine grå hår, bruker jeg L'Oréal Nutri Color Creme ''hårfarge''. Det er mer som en glansvask, og jeg bruker den hovedsakelig på etterveksten. Farger hele håret hver tredje måned eller noe sånt. Jeg bruker farge nr 554, som er kastansjebrun, og den dekker grå hår uten å kvele dem i for mørk farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...