Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de fleste litt gale? hva vil det si? Det er så mange som sier: "Jeg er litt gæren jeg" eller "Jeg er jammen helt sprø". Eller om noen skal beskrive seg selv, så sier mange at de er litt gale.............

Jeg tror jeg er det eneste menneske her som faktisk er helt normalt jeg. Jeg vasser faktisk rundt sammen med gærninger. Mens jeg selv vil kariktirisere meg som helt normal.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Still Crazee
Skrevet
Mens jeg selv vil kariktirisere meg som helt normal.....

Seriøst? :o

Du må vera gal - det er ikkje normalt å karakterisere seg sjølv som heilt normal...

Gjest TomKrus
Skrevet
Er de fleste litt gale? hva vil det si? Det er så mange som sier: "Jeg er litt gæren jeg" eller "Jeg er jammen helt sprø". Eller om noen skal beskrive seg selv, så sier mange at de er litt gale.............

Jeg tror jeg er det eneste menneske her som faktisk er helt normalt jeg. Jeg vasser faktisk rundt sammen med gærninger. Mens jeg selv vil kariktirisere meg som helt normal.....

Hvordan kan du være normal hvis du er et avvik?

Gjest Litjmæ
Skrevet

:ler:

Sånn er det... Vi er alle gale og det er helt normalt :wink:

Skrevet

Hvordan kan du være normal hvis du er et avvik?

Nei, det er det jeg syns er litt rart jeg også.....Hvorfor kariktiriserer alle seg som litt gale???? Jeg føler meg virkelig helt normal....Jeg gjør ikke noe som tilsier at jeg er gal????

Jeg kjenner mennesker som jeg også vil kalle normale, men som selv kariktiriserer seg som gale.....???? Hvorfor???

Gjest GreenSky
Skrevet

Det betyr at en gjør småting som er utenfor normalen, men i det store bildet er en likevel normal.

Skrevet

Skjønner hva du mener Blå. Tror folk sier det fordi de er redde for at andre skal se på dem som kjedelige.

Skrevet

Om det er noen trøst så ser jeg på meg selv som alldeles gjennomsnittlig, normal og allminnelig jeg og - og tror, som du sier Melk, at "jeg er sååå gæær'n asså" er noe folk sier for å gjøre seg litt til og ikek bli oppfattet som treige :ler:

Skrevet

Nei, det vil jeg ikke si at jeg er. Er ganske sprø , men flink til å skjule det. he he. :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har lyst til å være normal, men er ikke det, og jeg tror faktisk jeg er født til å være rar.... jeg har masse rare tanker og ideer i hodet, og gjør mange rare ting også...mest før, er blitt litt bedre nå..... :o :ler:

folk hadde blitt skremt over hvor mye rart jeg tenker, hvis jeg hadde sagt det til dem.... spesielt når jeg er deprimert, da kommer mange rare tanker da...

Gjest Chrizzy
Skrevet

Det er verre når alle andre sier du er litt rar og gal, men når du selv ikke kan fatte hvorfor de sier de om deg? :-)

Skrevet
Det er verre når alle andre sier du er litt rar og gal' date=' men når du selv ikke kan fatte hvorfor de sier de om deg? :-)[/quote']

Det vil jeg si ja :hoho:

Skrevet

Ja, det er overraskende mange "småsprøe" folk - selverklærte sprøe, riktignok. :wink:

Det har vel sammenheng med at idealet er å være litt tøff i trynet, og "gå sine egne veier" (som av en eller annen grunn tydeligvis helst bør være det komplett motsatte av hva alle andre gjør, også dersom det ikke er det man har mest lyst til).

Det er jo litt morsomt at det å følge strømmen gir en illusjon av å være individualistisk!

Gjest Valhalla
Skrevet

Noen andre vil nok si at jeg er mer enn litt gal. Men jeg ser på meg som rasjonell og de som gale.

Skrevet

Skjønnar veldig godt kva du meinar... Syns folk som syns skjølv at dei er skikkelig craaaazyyyyy er litt småtragiske. Hatar å høyre på kor sprø folk liksom er. :roll:

Eg seier i alle fall aldri at eg er gala. Har fått høyre det etpar gangar etter spesielle episodar (oftast med ein viss promille). Men sånn stort sett er eg temmelig normal, og det trur eg dei fleste er enige i.

Skrevet
Skjønner hva du mener Blå. Tror folk sier det fordi de er redde for at andre skal se på dem som kjedelige.

Så riktig, så riktig.

Av mine venner er det kun de med dårlig selvtillitt som sier slikt,....De som derimot er helt sprøe, og gjør helt "psycho" ting, de nevner det ikke med et ord.

Skrevet

Det er akkurat det jeg mener.....Folk vil oppfattes som litt gale for ikke å være treige........og for å være ærlig, så syns jeg det er litt tragisk.

Jeg jobber i helsevesenet, og møter faktisk en del som er "gale", og jeg lover dere, det er ikke en ting å huge etter å være.

At man har rare tanker når man er deprimert og ellers tror jeg heller ikke gjør at man er mer gal enn de fleste.

Skrevet

øh. jeg går vel nesten inn for å IKKE avsløre hvor gal jeg egentlig er og heller la folk sveve i den villfarelse at jeg er fullstendig normal og gørr kjedelig.

men det er kanskje fordi jeg faktisk HAR noen psykiatriske diagnoser?

ikke at jeg går inn for å holde det hemmelig, men det er ikke noe jeg benytter enhver anledning til å understreke heller.

og så ler jeg i skjegget av alle dem som liker å utbasunere at de er sååå crazy, noe de gir utløp for en gang i året på nachspiel etter grete waitz-løpet...

Skrevet

Enig med fler over her, mange sier det selvfølgelig fordi de tror normal = kjedelig. Og hvem vil vel være kjedelig? :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...