Gå til innhold

Intense smerter venstre side uke 9.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hele tiden hatt litt mer smerter som har kommet og gått på venste side i korsryggen og øvre og nedre del i magen siden positiv test. Men idag har smertene tatt seg opp betraktelig! Er mer konstant smerter som strømmer ifra øvre del i mage og på siden og bak i korsryggen. Er veldig ubehagelig! Var på ultralyd igår, og alt så bra ut. Men ble allikevell litt skeptisk idag når jeg har hatt så mye smerter. Skyldes dette mest sannsynlig strekksmerter eller kan det være noe annet? Jeg roet meg så mye mer ned etter ultralyden igår, men nå er jeg bare bekymret igjen pga de dumme smertene.  Kommer også mensmurringer itilegg til de smertene av og til. 

Anonymkode: a6cf9...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde et sånt tilfelle i uke 6-7.Våknet om natten fordi det var så vondt.Føltes som intense menssmerter men kun på venstre side.Jeg kaldsvettet og ble helt kvalm.Det gikk heldigvis over etter en stund og jeg har ikje hatt det siden.Men har hatt mye stikninger og vondter som kommer og går uten at noe har vært galt (er i uke 16 nå)

Siden du tok UL i går og alt så bra ut er det ihvertfall ikke svangerskap utenfor livmor (som kan gi slike smerter),og regner med du ikke blør.Det gjorde ikke jeg heller.Synes likevel du bør kontakte lege for sikkerhets skyld.

Anonymkode: cad2d...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...