Gå til innhold

Sjenert uerfaren mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en nå. Vi har vært på en 4-5 dater. Han er ganske sjenert, men samtalen flyter godt når vi er sammen. Han er også ganske uerfaren når det kommer til dating. Jeg er også litt sjenert og tilbakeholden når det kommer til å ta initiativ, komplimenter osv... og har vært vant til å date menn hvor de har ledet Ann og jeg fulgt opp. Jeg begynner å få følelser for denne mannen nå, men det som gjør meg litt usikker er hvor godt han liker meg? Får aldri noen komplimenter og det er lite flørting om man kan si det sånn. Han skrive til meg hver dag, men da er det mer på et vennskapelig plan føler jeg. Ikke noe kliss. Han tar heller ikke direkte iniativ til å møtes, mer hinting først. Om jeg har planer, hva jeg skal i helgen osv. Da pleier jeg å si at vi kan treffes og han sier jo alltid ja til det, så det virker jo som han er interessert sånn sett. Når vi er sammen har de siste datene vært litt mer intime med kroppskontakt, men det er jeg som har tatt initiativ da. Noen som har vært i lignende situasjon? Eller har noen gode råd å komme med, for å få fart på ting? Burde jeg kanskje være litt mer rett frem og si at jeg liker han og har begynt å få følelser? Er redd for å skremme ham vekk også, om jeg blir for pågående. Så foreløpig holder jeg litt tilbake.

Anonymkode: 89310...a2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som han bare er sjenert. :) Du kan godt være mer rett frem tror jeg! 

Anonymkode: b61cf...a40

• Liker 3
Skrevet

Ja, du kan godt prøve å være mer direkte. Han blir kanskje mer åpen når han er mer trygg på deg :)

Anonymkode: 1f306...1e7

• Liker 2
Skrevet

Han har tydeligvis ikke pult rundt. Er ikke det turn off da? :klo:  Jeg mener, dere kvinner foretrekker vel menn som har ligget med en del?

Anonymkode: c3b13...e74

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han har tydeligvis ikke pult rundt. Er ikke det turn off da? :klo:  Jeg mener, dere kvinner foretrekker vel menn som har ligget med en del?

Nai, jeg foretrekker ikke sluts. 

• Liker 3
Skrevet

Takk for svar. Skal prøve å være mer direkte:) og nei, jeg vil ikke ha en som har ligget rundt.

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg gjør ikke det. Kvinner er individer hvis du ikke skjønner det. Så lei av at så mange går ut fra at alle kvinner er helt prikk like. 

Anonymkode: 1f306...1e7

Skrevet
3 timer siden, Nøste~ skrev:

Nai, jeg foretrekker ikke sluts. 

Menn kan ikke være sluts

Anonymkode: cc826...f08

• Liker 1
Skrevet

Menn kan ikke være sluts

Jo, de er ekle manwhores. 

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, Nøste~ skrev:

så ikke sluts med andre ord.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

så ikke sluts med andre ord.

Som om det har noe å si hva slags ord jeg bruker, det går på det samme uansett. Du er ikke lite patetisk når du gjør deg vrang med vilje. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Nøste~ skrev:

Som om det har noe å si hva slags ord jeg bruker, det går på det samme uansett. Du er ikke lite patetisk når du gjør deg vrang med vilje. 

Hvorfor må du alltid slenge dritt til folk?

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, Nøste~ skrev:

Whores? Så en hore er en som ligger rundt? Så en kvinne som ligger rundt er ei hore?

Skrevet

En merkelig påstand som ikke har rot i virkeligheten.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Whores? Så en hore er en som ligger rundt? Så en kvinne som ligger rundt er ei hore?

Omg:rolleyes:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Nøste~ skrev:

Omg:rolleyes:

Du er ikke lite patetisk når du gjør deg vrang med vilje.

Skrevet

Du er ikke lite patetisk når du gjør deg vrang med vilje.

Nøste er kul så nå må du være stille.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Nøste er en hederskvinne! 

Anonymkode: bd102...528

Skrevet (endret)
16 minutter siden, Nøste~ skrev:

Som om det har noe å si hva slags ord jeg bruker, det går på det samme uansett.

Hore brukes om en kvinne, om en mann heter det horkar.

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er etter definisjonen, ja.

Endret av Horten Market
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller har noen gode råd å komme med, for å få fart på ting? Burde jeg kanskje være litt mer rett frem og si at jeg liker han og har begynt å få følelser? Er redd for å skremme ham vekk også, om jeg blir for pågående. Så foreløpig holder jeg litt tilbake.

Det som kan skremme ham vekk, er om du kommer med seksuelle hentydninger. Du vil ikke at han skal tro du er "lett på tråden". Men å gjøre det klart at du liker ham og har gode følelser, er bare positivt. Er det ikke det du også ønsker fra ham?

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke. Jeg har vært selektiv når det kommer til mine partnere, og jeg ønsker det samme når det kommer til min partner.

Min beste elsker hadde faktisk minst erfaring. Så jeg ønsker kvalitet over kvantitet. Og det plager meg ikke meg ikke om han jeg er interessert i har samme holdning.

Til TS,

Tror kanskje du må være litt mer direkte. Om han er veldig sjenert så blir det kanskje lettere for han å ta initiativ om han vet at det ønsket fra din side også.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...