Gå til innhold

Womanizer vs rabbitvibrator(ønsker svar fra kvinner, ikke menn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har prøvd både Womanizer og andre vibratorer som stimulerer både innvendig og klitoris; hva synes dere er forskjellene på disse to i bruk/effekt osv?

Har hørt mye positivt om Womanizer, men har en velfungerende vibrator jeg igrunnen er fornøyd med. Så jeg lurer på om womanizer er verdt kjøpet som tillegg til annet leketøy, eller om det blir litt samme funksjon?

Anonymkode: e95fe...1d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke de kan sammenlignes på noen måte. Womanizeren gir en følelse jeg aldri har opplevd med noe annet leketøy eller noen annen mann. Den ''sugende'' og pulserende effekten tar meg til himmelen på 1,2,3. Det er vanskelig å forklare forskjellen, men den kan på ingen måte sammenlignes med noe annet. Jeg synes Womanizeren absolutt er verdt det, den er slett ikke det samme som en ''vanlig'' vibrator. Womanizer vibrerer ikke sånn som andre, den ''suger'' på en måte klitoris inn og sender trykkbølger mot den. Jeg var skeptisk i starten, den var jo svindyr, men nå som jeg har hatt den en stund merker jeg at jeg kunne betalt ganske mye mer. 

Haha dette hørtes ut som en kondomeriet-reklame, men den er helt sinnsykt fantastisk.

Anonymkode: 2c1a6...bad

• Liker 5
Gjest Ingenting2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke de kan sammenlignes på noen måte. Womanizeren gir en følelse jeg aldri har opplevd med noe annet leketøy eller noen annen mann. Den ''sugende'' og pulserende effekten tar meg til himmelen på 1,2,3. Det er vanskelig å forklare forskjellen, men den kan på ingen måte sammenlignes med noe annet. Jeg synes Womanizeren absolutt er verdt det, den er slett ikke det samme som en ''vanlig'' vibrator. Womanizer vibrerer ikke sånn som andre, den ''suger'' på en måte klitoris inn og sender trykkbølger mot den. Jeg var skeptisk i starten, den var jo svindyr, men nå som jeg har hatt den en stund merker jeg at jeg kunne betalt ganske mye mer. 

Haha dette hørtes ut som en kondomeriet-reklame, men den er helt sinnsykt fantastisk.

Dette. :)

Skrevet

Womanizer er best i test uten protest

Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

Womanizer er best i test uten protest

(ønsker svar fra kvinner, ikke menn)

Anonymkode: 05e1f...768

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Indeed!! Anbefales virkelig!

Anonymkode: 856f2...c98

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

(ønsker svar fra kvinner, ikke menn)

Anonymkode: 05e1f...768

Dette er et åpent forum hvor alle kan delta uavhengig av kjønn, livssyn, religion, legning og hudfarge

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her.

Oj....det var veldig bra reklame! 

Er det denne nye varianten du har da?(usikker på hvor ny, men den ser litt annerledes ut i designet enn de jeg har sett før).

Skrevet

Jeg bruker den rabbiten i anus av og til. Den gir meg mye glede

mvh
Mann 35

Anonymkode: 65eab...385

Skrevet

Jeg har ikke womanizer (men skjønner at jeg burde ha det..)

Men jeg hadde rabbiten og den ga meg ikke nok. Den sirkuleringsbeveglsen ga ikke meg noe, men vibratorfunksjonen var jo god. Ut i fra hva jeg har lest så er nok womanizer langt å foretrekke hos mange. (Uten at jeg skal bestemme på vegne av andre hva som passer best for de ;) )

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker den rabbiten i anus av og til. Den gir meg mye glede

mvh
Mann 35

Anonymkode: 65eab...385

Ikke menn, takk.

Jeg har ikke mannekropp :P Jeg lurer på hva filk med klitoris og vagina mener om egen seksuelle opplevelse og nytelse.

Skrevet
9 minutter siden, Rotemor skrev:

Jeg har ikke womanizer (men skjønner at jeg burde ha det..)

Men jeg hadde rabbiten og den ga meg ikke nok. Den sirkuleringsbeveglsen ga ikke meg noe, men vibratorfunksjonen var jo god. Ut i fra hva jeg har lest så er nok womanizer langt å foretrekke hos mange. (Uten at jeg skal bestemme på vegne av andre hva som passer best for de ;) )

TS her - jeg har en rabbit uten sånn sirkulering, det er den Fifty Shades of Greyutgaven. Den bare vibrerer liksom - og fungerer veldig bra på meg. Litt for bra egentlig.

Men den fungerer jo dårligere sammen med en partner om man ønsker å ha samleie, og da tenkte jeg kanskje den Womanizer var veldig bra istedet.

Og til du som hadde tips til å følge Kondomeriet på facebook - DET tør jeg ikke da jeg har masse kollegaer og arbeidsgiver osv der, For ikke å snakke om foreldrene mine og tantebarn :ler: Men jeg skal følge med på nettsidene :nigo: 

Skrevet

Siden alle er forskjellige kommer det an på hvilken stimuli du selv foretrekker. Noen liker best en ren/heftig stimuli på klitoris, mens andre liker det kombinert med vaginal stimuli.

Jeg har partnere som har benyttet seg av både womanizer og rabbit, hvor womanizeren ofte vinner fram over rabbiten. Men det som igjen trumfer den er en ordentlig wand. Har selv Fairy Wand (https://www.sinful.no/fairy-mini-massasjestav) og den kan sette grunnvollene til huset i vibrering.

Det å kombinere den med vanlig sex har gitt de mest heftige leketøysorgasmene jeg har opplevd + du kan bruke den på mannen òg.

Igjen kommer alt an på hva du liker, og womanizeren har et meget godt rykte på seg.

(Vet jeg ikke er kvinne, men jeg har en genuin interesse av å gi mest mulig nytelse, også ved hjelp av leketøy.)

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her.

Oj....det var veldig bra reklame! 

Er det denne nye varianten du har da?(usikker på hvor ny, men den ser litt annerledes ut i designet enn de jeg har sett før).

Jeg har denne: https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/womanizer-pro-w500-rose/

Vet ikke helt om den er gammel eller ny? Midt på treet kanskje? :fnise:

Skrevet
1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Siden alle er forskjellige kommer det an på hvilken stimuli du selv foretrekker. Noen liker best en ren/heftig stimuli på klitoris, mens andre liker det kombinert med vaginal stimuli.

Jeg har partnere som har benyttet seg av både womanizer og rabbit, hvor womanizeren ofte vinner fram over rabbiten. Men det som igjen trumfer den er en ordentlig wand. Har selv Fairy Wand (https://www.sinful.no/fairy-mini-massasjestav) og den kan sette grunnvollene til huset i vibrering.

Det å kombinere den med vanlig sex har gitt de mest heftige leketøysorgasmene jeg har opplevd + du kan bruke den på mannen òg.

Igjen kommer alt an på hva du liker, og womanizeren har et meget godt rykte på seg.

(Vet jeg ikke er kvinne, men jeg har en genuin interesse av å gi mest mulig nytelse, også ved hjelp av leketøy.)

Jeg må innrømme jeg synes den fairywandgreia minner meg om en vibrator for husmødre som ikke har hatt orgasme på 20 år og endelig får på plass det største apparatet man kan trenge :P

Men den er vel bestselger av en grunn.

--------------------------

Men dere som har Womanizer; hvordan er den under sex med en partner - og under samleie(altså penetrering)? Jeg skjønte fra anmeldelser at det kunne være litt knotete fordi den krever vakum?

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg må innrømme jeg synes den fairywandgreia minner meg om en vibrator for husmødre som ikke har hatt orgasme på 20 år og endelig får på plass det største apparatet man kan trenge :P

Men den er vel bestselger av en grunn.

Haha, ser den. Den er faktisk overraskende liten. På størrelse med en halvlitersflaske. Mine partnere elsker den, og prisen er meget forsvarlig. Men igjen, kommer an på hva du ønsker deg :)

PS: vibrasjonene såpass sterke (om man skrur dem dit) at de kan brukes på såre muskler òg.

Skrevet
Akkurat nå, Katten.2.0 skrev:

Haha, ser den. Den er faktisk overraskende liten. På størrelse med en halvlitersflaske. Mine partnere elsker den, og prisen er meget forsvarlig. Men igjen, kommer an på hva du ønsker deg :)

PS: vibrasjonene såpass sterke (om man skrur dem dit) at de kan brukes på såre muskler òg.

Åååok. Jeg trodde den var mer en sånn halvannenlitersflaskesize :P 

Jeg er egoist og går for womanizer! 

Skrevet

Jeg er veldig nysgjerrig på Womanizer! Jeg har en rabbit... den gjør det den skal, men vaginale vibratoren er alltid en skuff selv om man får orgasme, jeg kommer ikke uten stimulering av klitoris. Jeg tror kanskje Womanizer er noe for meg. :) 

• Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her - jeg har en rabbit uten sånn sirkulering, det er den Fifty Shades of Greyutgaven. Den bare vibrerer liksom - og fungerer veldig bra på meg. Litt for bra egentlig.

Men den fungerer jo dårligere sammen med en partner om man ønsker å ha samleie, og da tenkte jeg kanskje den Womanizer var veldig bra istedet.

Og til du som hadde tips til å følge Kondomeriet på facebook - DET tør jeg ikke da jeg har masse kollegaer og arbeidsgiver osv der, For ikke å snakke om foreldrene mine og tantebarn :ler: Men jeg skal følge med på nettsidene :nigo: 

Jeg har også den fifty shades. Men den som er større enn din antagelig, for min sirkulerer. Uansett: helt enig i at det ikke passer like godt med partner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...