Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke spesielt flink på å sminke meg, og har derfor tenkt til å bruke litt penger på å få profesjonell sminkeveiledning. Er det noen som har tips til bra steder i Oslo hvor man kan få dette? Jeg har tenkt litt på  Oslo Beautyhouse og Jan Thomas Studio. Noen tips? 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Makeup store på byporten og i bogstadveien hadde ihvertfall før, mulig de har det fortsatt. :) 

Skrevet

Jeg hadde time på beautyhouse. Hun var hyggelig og svarte på alt jeg spurte om, og var veldig flink,  men fikk veldig press om å kjøpe produktene hun brukte. Det stod annonsert at produkter for den verdien timen kosta var inkludert i prisen og det var visst feil sa de. Og produktene der er hysterisk dyre. Nesten 500 kr for en rouge, 300 kr for en lipgloss , 400 kr for leppestift, 500 kr for et kit med tre brynspudder der man uansett kun får brukt den ene fargetonen av de tre osv. Så jeg ville heller gått på makeup store (der produkter ER inkludert og mye mindre kjøpepress) med mindre du er klar for å kjøpe et par produkter for 1000 kr eller mer i tillegg til det veiledningen kosta (500 og noe). 

Anonymkode: d8097...b28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...