Gå til innhold

Kvinner og orgasme.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pleier å si til dama mi at hun er født med en gudegave, da det går for henne sikkert mellom fem og ti ganger hver gang vi har sex. Noen ganger vist vi holder på lengre, sikkert det dobbelte. Og nei jeg prøver ikke å fremstille meg selv som denne gudegaven, vi hadde sex med en annen mann en gang, han var overgitt over hvor mye det gikk for henne. Så det jeg lurer på er ikke dette ganske uvanlig blant kvinner, leser jo at noen er fornøyd vist de for orgasme en gang under samleie. 

Anonymkode: b5a90...9ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinner er fornøyd bare mannen får orgasme. Det er fordi det viktige for at det skal det skal bli barn er at mannen kommer. For kvinner er det deilig om hun så får spruten i facet. Hun kommer mange ganger for å melke spruten ut av deg.

Anonymkode: 2e48b...761

Skrevet

Jeg kommer ofte sånn bortimot ti ganger på en runde. Hvor to-tre er initiert av meg selv og da klitorisorgasme, og resten vaginalt. Har jeg først "begynt" å komme, så kommer jeg gang på gang til vi er ferdige. 

Anonymkode: b183b...8bd

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er fornøyd bare mannen får orgasme. Det er fordi det viktige for at det skal det skal bli barn er at mannen kommer. For kvinner er det deilig om hun så får spruten i facet. Hun kommer mange ganger for å melke spruten ut av deg.

Kanskje lurt å bli voksen før du kommer inn her og kommenterer?!

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer ofte sånn bortimot ti ganger på en runde. Hvor to-tre er initiert av meg selv og da klitorisorgasme, og resten vaginalt. Har jeg først "begynt" å komme, så kommer jeg gang på gang til vi er ferdige. 

Anonymkode: b183b...8bd

Det som er, er at hun får veldig lett vaginal orgasme. Hun kommer lett med penetrering og behøver ikke stimulering av klitoris, men får også både klitoris og g-punkts orgasme.

Hilsen trådstarter :)

Skrevet
37 minutter siden, tdm900 skrev:

Kanskje lurt å bli voksen før du kommer inn her og kommenterer?!

Jeg er nok mer voksen enn mange andre her. Jeg har lest en del om evolusjonsbiologi. Jeg vet hva jeg prater om.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nok mer voksen enn mange andre her. Jeg har lest en del om evolusjonsbiologi. Jeg vet hva jeg prater om.

Det veit du tydeligvis ikke. 

Anonymkode: 9956a...3b0

• Liker 4
Skrevet

Noen jenter kommer mange ganger under sex. Noen jenter kommer sjeldent under sex.

• Liker 1
Skrevet

La meg gjette. Både du og den andre menn er over gjennomsnittet utstyrt? :D

Anonymkode: bb31f...d33

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ser neimen ikke slik ut når du kommenterer!!

• Liker 2
Skrevet

Er du sikker på at hun faktisk kommer? Vi vet å fake....

Anonymkode: 1015f...2aa

• Liker 4
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at hun faktisk kommer? Vi vet å fake....

Anonymkode: 1015f...2aa

Det er faktisk noe jeg er helt sikker på, og tror du må være litt misunnelig siden du driver å faker.

Endret av Ruspus
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

La meg gjette. Både du og den andre menn er over gjennomsnittet utstyrt? :D

Nei, både jeg og den "andre menn" er faktisk helt gjennomsnittlige utstyrt. Så nå vet du faktisk det 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, både jeg og den "andre menn" er faktisk helt gjennomsnittlige utstyrt. Så nå vet du faktisk det 

Over gjennomsnittet tykt da? Ellers er dette en åpenbar trollepost

Skrevet

Når jeg onanerer så kommer jeg tre ganger på 15 minutter. Men jeg holder tilbake litt fordi etter jeg har kommet så er jeg liksom ferdig. Da er jeg fornøyd. Jeg har liksom en standard på minst 3 orgasmer, så når jeg har fått det så er jeg ferdig. MEN jeg kan jo selvfølgelig holde på lenger hvis jeg vil. 

Anonymkode: bd83c...005

Skrevet

Jeg kommer også veldig lett vaginalt :)  
Får fort 10-20 orgasmer i løpet av en runde :) 

Er heldig som har en som vet å bruke utstyret han har ;) 

• Liker 2
Skrevet

Jeg får også det , og gidder ikke ligge med mannen igjen om han kun gir meg 1 orgasme eller ingen. 

Anonymkode: a7880...f5b

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her har du erfaring ser jeg. Sånn er nok alle kvinner, ja...

Skrevet

Jeg kommer bare èn gang, og sjeldent ved samleie. Noen jenter er bare heldigere enn andre. Tror kanskje det har litt med anatomien å gjøre. Vi er jo ikke alle "skrudd sammen" likt, på innsiden eller utsiden.

Anonymkode: ddef1...add

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...