AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #1 Skrevet 22. september 2017 Denne videoen går sin seiersgang på nettet. En gravid kvinne slenger litt med leppa, sier noe som gjorde at hun, helt ut av det blå, ble slått ned. Er det virkelig greit å slå ned en kvinne, særlig en gravid kvinne, sånn uten videre? Anonymkode: 35fb7...42e
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #2 Skrevet 22. september 2017 Den gravide damaskulle ikke slengt med leppa. Samtidig er det et menneske inni der, som kan ta skade av fall osv. Derfor bør man jo selvfølgelig ikke slå ned en gravid kvinne. Selv hadde jeg, som gravid, aldri gptt inn i en slik situasjon og vært kranglevoren, rett og slett fordi heg vet at hvis noenflyr på meg, er det ikke nødvendigvis meg det går hardest utover, men hu som er inni meg. Anonymkode: 26234...621 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #3 Skrevet 22. september 2017 Nei, men burde ikke slå til en gravid kvinne. Men til hun andre dama sitt forsvar tror jeg ikke hun visste det. Og bekymrer meg at den dama skal bli mor helt ærlig, hvis hun sloss med andre folk på den måten. Anonymkode: f9b79...5a7 3
Macro Skrevet 22. september 2017 #4 Skrevet 22. september 2017 Det er ikke greit å slå folk eller dyr i det hele tatt. Unntaket er forsvar mot fysiske angrep. 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #5 Skrevet 22. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men burde ikke slå til en gravid kvinne. Men til hun andre dama sitt forsvar tror jeg ikke hun visste det. Og bekymrer meg at den dama skal bli mor helt ærlig, hvis hun sloss med andre folk på den måten. Anonymkode: f9b79...5a7 Det er ikke hun som slår som er gravid, det er hun som blir slått ned som er det. Anonymkode: 35fb7...42e
bruker54321 Skrevet 22. september 2017 #6 Skrevet 22. september 2017 (endret) 16 minutes ago, AnonymBruker said: Den gravide damaskulle ikke slengt med leppa. Samtidig er det et menneske inni der, som kan ta skade av fall osv. Derfor bør man jo selvfølgelig ikke slå ned en gravid kvinne. Selv hadde jeg, som gravid, aldri gptt inn i en slik situasjon og vært kranglevoren, rett og slett fordi heg vet at hvis noenflyr på meg, er det ikke nødvendigvis meg det går hardest utover, men hu som er inni meg. Anonymkode: 26234...621 Hun visste vel ikke at dama var gravid på forhånd? Og ikke bare slengte den gravide dama med leppa, men hun oppførte seg truende og fysisk mot en som nettopp har sagt hun tar av seg skoene for å kunne forsvare seg selv. Dama kunne like gjerne gått i bokseringen og etterpå klage over at motstanderen slo en dame som var gravid. Endret 22. september 2017 av Superbruker5 2
boblevann Skrevet 22. september 2017 #7 Skrevet 22. september 2017 Altså jeg mener aldri det er greit å slå ned noen Uansett. Med det sagt virka de like spenna gærne begge to, og hun kan ikke først yppe til kamp og deretter komme med ''i'm pregnant'' når hun får reaksjon. Det burde hun tenkt på før hun gikk inn i denne situasjonen. Uten at jeg vet forhistorien, så virka de like mye med på det begge to. 2
WubWub Skrevet 22. september 2017 #8 Skrevet 22. september 2017 Hu unge jenta der ville jeg ikke havnet i bråk med 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #9 Skrevet 22. september 2017 Graviditet er ingen unnskyldning om man oppfører seg som en idiot... Anonymkode: d1662...d5f 6
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. september 2017 #11 Skrevet 22. september 2017 (endret) Nei, selvfølgelig ikke. Man skal ikke ned slå noen. Endret 22. september 2017 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #12 Skrevet 22. september 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samtidig er det et menneske inni der, som kan ta skade av fall osv. Derfor bør man jo selvfølgelig ikke slå ned en gravid kvinne. Anonymkode: 26234...621 Er det et menneske nå plutselig? Mens når det er snakk om abort så er det bare en ubetydelig celleklump... Anonymkode: 8cca5...05f 2
s0la Skrevet 22. september 2017 #13 Skrevet 22. september 2017 Hvis man på forhånd vet at personen er gravid er det i alle fall ikke greit. Det ligger jo et uskyldig menneske inni der. Hvis det skulle bli veldig voldelig kan jo fosteret bli skadet!! Men man burde ikke slenge sånn med leppa uansett, da det er en sjanse for at slikt skjer. Ikke greit fra noen sider her.
vivale Skrevet 22. september 2017 #14 Skrevet 22. september 2017 ville jo ikke akkurat ha sakt at hun slo helt uten videre da.... det der va jo faktisk hun gravide som hadde truende oppførsel å så om jeg så rett såg det ut som gravide dama slo?. Menmen... det der er jo USA, når dem saksøker folk for all verdens rare ting er det ikke sikkert det er sant hun er gravid heller. 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #15 Skrevet 22. september 2017 4 minutes ago, AnonymBruker said: Er det et menneske nå plutselig? Mens når det er snakk om abort så er det bare en ubetydelig celleklump... Anonymkode: 8cca5...05f Det kommer an på hvor langt fosteret er kommet i utviklingen. Anonymkode: 12147...ec3 1
Gjest Apistogramma Skrevet 22. september 2017 #16 Skrevet 22. september 2017 (endret) ... Endret 23. september 2017 av Apistogramma
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #17 Skrevet 22. september 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer an på hvor langt fosteret er kommet i utviklingen. Anonymkode: 12147...ec3 Nei det gjør det jo ikke i følge kvinnene på dette forumet. Som forsvarer abort helt frem til termin. Anonymkode: 8cca5...05f 1
Katten.2.0 Skrevet 22. september 2017 #18 Skrevet 22. september 2017 Dajum, det eskalerte fort! 1. Nei, det er ikke greit å slå ned folk. 2. Man kan tenke litt selv og ikke gå opp i trynet og legge hendene slik på et individ man truer. 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #19 Skrevet 22. september 2017 54 minutter siden, Superbruker5 skrev: Hun visste vel ikke at dama var gravid på forhånd? Og ikke bare slengte den gravide dama med leppa, men hun oppførte seg truende og fysisk mot en som nettopp har sagt hun tar av seg skoene for å kunne forsvare seg selv. Dama kunne like gjerne gått i bokseringen og etterpå klage over at motstanderen slo en dame som var gravid. Og det er vel litt det jeg skal frem til, når jeg skruver at jeg som gravid aldri kunne oppsøkt enslik situasjon Anonymkode: 26234...621
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #20 Skrevet 22. september 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det gjør det jo ikke i følge kvinnene på dette forumet. Som forsvarer abort helt frem til termin. Anonymkode: 8cca5...05f Link? Har nemlig ikke sett en eneste person som er for abort helt frem til termin på KG, og jeg har vært i de aller fleste trådene som omhandler abort. Anonymkode: 26234...621
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå