Gå til innhold

6. dagen med svakt positive tester, noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er nå sjette dagen jeg har fått svakt positive strimler. Strimlenes sensitivitet er 10 mlU, men det kan hende de fanger opp lavere mengder, det virker i alle fall sånn. Jeg har ikke blødd noe, ikm tirsdag. 

Tok nettopp en CBD med ukesindikator som var negativ. Jeg tenker at denne burde ha vært positiv hvis det var liv laga siden det er lenge siden strimlen fanget opp hcg. Vil gjerne ha noen ærlige svar på hva dere tror. 

Anonymkode: 5c747...a45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du bilde? Har de ikke blitt noe sterkere på 6 dager så er det vel ikke så veldig positivt.. :( 

Anonymkode: b8e02...c24

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du bilde? Har de ikke blitt noe sterkere på 6 dager så er det vel ikke så veldig positivt.. :( 

Har dessverre ikke bilde, er på jobb. Men det er lett å se at de ikke har blitt noe særlig sterkere. Jeg forstår ikke hva det kan være, for såvidt jeg har skjønt skal kjemiske bare slå ut en dag eller to. Ikke seks? 

Ts 

Skrevet

Hadde selv mange dager med svake tester. De ble etter hvert litt sterkere , men ikke så mye de burde . Det var svangerskap utenfor livmor. Prøver absolutt ikke skremme deg , bare kommer med min egen erfaring.

Skrevet

Mine tester var også svake/negative om hverandre helt i starten, for så å bli svakt positiv. Var slik lenge. Jeg er gravid:)

Anonymkode: 947c4...5e7

Skrevet

Har du brukt one step pregnancytest?

Isåfall kan du kaste den. Jeg har fått mange positive svar uten å være gravid. 

Anonymkode: fa064...e17

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde selv mange dager med svake tester. De ble etter hvert litt sterkere , men ikke så mye de burde . Det var svangerskap utenfor livmor. Prøver absolutt ikke skremme deg , bare kommer med min egen erfaring.

Det er akkurat slike svar jeg er ute etter, så ikke tenk på om jeg blir skremt :) Jeg har heldigvis begynt å måle hcg i blod nå, men vil ikke ha noe endelig svar før om en uke. 

Ts

Skrevet

Mine tester var også svake/negative om hverandre helt i starten, for så å bli svakt positiv. Var slik lenge. Jeg er gravid:)

Anonymkode: 947c4...5e7

Så hyggelig :) Klarer du å huske ca hvor mange dpo du fikk første positive, og hvor lenge det var svakt? 

Ts 

Skrevet

Har du brukt one step pregnancytest?

Isåfall kan du kaste den. Jeg har fått mange positive svar uten å være gravid. 

Anonymkode: fa064...e17

One Step er en av de strimlene jeg har brukt ja, men alle strimlene viser samme ståa... 

Ts 

Skrevet

Jeg brukte One Step, fikk veldig svakt positiv 9dpo, 10 dpo var den så sterk at jeg tok clearblue digital med ukesindikator, som viste 1-2 uker. Så ble testene sterkere hver dag. HCG skal vel dobles annenhver dag, så om de ikke har blitt sterkere så er det nok lite sannsynlig at du er gravid tenker jeg. Siden den er såpass sensitiv også, så viser den jo raskt en dobling (gjorde iallefall det her, den ble tydelig sterkere dag for dag). 

Skrevet
1 minutt siden, strawberry skrev:

Jeg brukte One Step, fikk veldig svakt positiv 9dpo, 10 dpo var den så sterk at jeg tok clearblue digital med ukesindikator, som viste 1-2 uker. Så ble testene sterkere hver dag. HCG skal vel dobles annenhver dag, så om de ikke har blitt sterkere så er det nok lite sannsynlig at du er gravid tenker jeg. Siden den er såpass sensitiv også, så viser den jo raskt en dobling (gjorde iallefall det her, den ble tydelig sterkere dag for dag). 

Ja, jeg tenker også at man burde se en tydelig framgang over 6 dager. Tror neppe dette går veien. Men jeg skjønner liksom ikke noe av dette likevel. Kan hcg virkelig stå nesten stille over flere dager? For det er det det ser ut som det gjør. 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...