Gå til innhold

Falske designervesker, hvor vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvor vanlig er det med falske designervesker? Saken er, jeg skal innrømme at jeg synes jeg gjorde noe dumt. Jeg har noen venninner som har en del falske vesker, Louis Vuitton, Chanel og den pakka der som er falske. Jeg shopper omtrent aldri, men jeg kom over en billig fristelse og tenkte bare at jeg kunne unne meg en slik veske siden jeg aldr shopper og jeg trengte virkelig ny veske. 

Men etterpå, sitter jeg med verdens dårligste samvittighet. Føler jeg har støttet slavearbeid(vet jo ikke hvem som lager disse veskene:( ) , å gå med en fake veske er kanskje ikke så kult når det er noen som faktisk ser at den er fake... de andre virker ikke til å bry seg noe om det, de virker bare happy for å ha fått ting billig. Men så har vi meg, som føler jeg har støttet noe idiotisk. Og så irriterende for designerene at folk forfalsker varene deres da.. :/  føler meg seriøst helt idiot. Jeg kommer isåfall aldri til å gjøre det igjen. 

Men denne angst og samvittighetsgreia har alltid irritert meg. Bekjente har ikke kviet seg for å gjøre underslag, stjålet eller andre ting. Jeg omgås ikke en krimnell gjeng altså, men jeg sier bare at folk gjør ting som kan være farlig for andres liv, eller gjør seg til kriminelle men likevel virker de så tøffe. Jeg får angst av det "lille" jeg gjør. Om jeg så drikker meg litt brisen våkner jeg opp dagen etterpå med verdens verste angst (er avholds nå). 

Anonymkode: 7f722...fd2

Skrevet

De som har råd til originale designerveske har som regel også klær og sko som matcher prisklassen. I tillegg har de også et øye for fakes. Jeg ville nok følt at det var flaut å stå frem som wannabe.

Anonymkode: 2a7cd...78e

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...