Gjest oneD89 Skrevet 22. september 2017 #1 Del Skrevet 22. september 2017 Hallo jeg og samboeren klarte selv og bli gravide etter 2 1/2 års prøving da vi egentlig akkurat skulle til og få hjelp på en fertilitetsklinikk. Også er jeg nå 6 uker og 4 dager på vei men har ingen symptomer som helst 😐 ikke hatt noenting bortsett fra litt vondt inni puppenene bare , men jeg føler meg helt fin og alt sammen er helt som før , fler som har opplevd det sånn? Blir veldig glad for svar da dette virkelig er et stort ønske for oss begge at alt skal gå bra 🌷🌷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 22. september 2017 #2 Del Skrevet 22. september 2017 Graviditet er ingen sykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oneD89 Skrevet 22. september 2017 #3 Del Skrevet 22. september 2017 Har ikke sagt det heller ! Men er normalt med symptomer på kvalme osv !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 22. september 2017 #4 Del Skrevet 22. september 2017 Helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 22. september 2017 #5 Del Skrevet 22. september 2017 Hvor langt på vei er din samboer, TS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #6 Del Skrevet 22. september 2017 Helt normalt. Anonymkode: b421f...f33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #7 Del Skrevet 22. september 2017 2 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Graviditet er ingen sykdom. For ett tullesvar!! TS, det er helt normalt med lite eller ingen symptomer. Jeg husker jeg selv tok tester mellom uke 6 og 10 pga absolutt ingen symptomer Er du heldig, vil graviditeten din gå veldig bra med lite verk. Fikk selv bekkeløsning ved ca halvvgått svangerskap, sleit også med halsbrann og hodepine og mild kvalme. Anonymkode: 30ee9...300 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #8 Del Skrevet 22. september 2017 Så tidlig er det ganske normalt ja. Jeg fikk litt ømme pupper i uke 5, og ble veldig sliten i uke 6. Kvalme kom vel ikke før uke 7. Og noen har nesten ikke plager i det hele tatt. Anonymkode: 3ee05...ac1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #9 Del Skrevet 22. september 2017 Du er bare 6 uker på vei - gi det litt tid! Men jeg hadde null problemer med begge av mine svangerskapene bortsett fra de siste par måneder på #2 da jeg hadde veldig vondt bekkenløsning. Men jeg klarte å jobbe frem til vanlig permisjon begynte med begge. Anonymkode: 18a74...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 22. september 2017 #10 Del Skrevet 22. september 2017 Jepp, med førstemann var eneste symptomene mine voksende mage og en som drev og sparket meg innenfra Hadde absolutt ingen plager/symptomer bortsett fra at jeg var bittelitt oppblåst de første ukene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #11 Del Skrevet 22. september 2017 Neimen. Dette må du bare nyte og ikke bekymre deg for!! Det er normalt. Men det er også ikke normalt. Kort på vei og mye kan skje. Anonymkode: 88df8...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #12 Del Skrevet 22. september 2017 Jeg ble uplanlagt gravid og hadde ingen symptomer i det hele tatt før jeg var omtrent 9 uker på veg. Pga noe uregelmessig mens reagerte jeg ikke på uteblitt mens før etter en stund. De symptomene som kom rundt uke 9 var at jeg ble ekstremt fort tissetrengt, fikk ømme bryster og ble litt søvnig. Over hodet ingen kvalme eller noen som helst andre følelser i magen og heller ingen endringer i smaks- og luktesans. For å være helt ærlig: jeg tror mange av de tidlige svangerskapssymptomene kjennes fordi man kjenner ekstra ekstra godt etter når man prøver. Jeg tok abort i uke 11+5, og innen den tid hadde jeg heller ikke utviklet noen som helst andre symptomer, og jeg gikk ikke ett gram opp i vekt. Anonymkode: c509a...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivale Skrevet 22. september 2017 #13 Del Skrevet 22. september 2017 Alle graviditeter er forskjellige Ja det er vanlig! gratulerer! Anbefaler å ta privat UL i uke 14, da kan man også få vite kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #14 Del Skrevet 22. september 2017 I første svangerskap hadde jeg ingen symptomer og følte meg nesten som vanlig hele veien. svangerskap nummer to var jeg veldig kvalm og trett første trimester, gikk over i 2 trimester. Hadde en del halsbrann og vondt i symfysene siste trimester. Anonymkode: 4d95e...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #15 Del Skrevet 22. september 2017 5 timer siden, abrasiveRefraction skrev: Graviditet er ingen sykdom. Du vet at enkelte tilstander kan gi symptomer (til og med ubehagelige) uten at det er snakk om sykdom? Vel, da lære du noe nytt idag også Anonymkode: caf06...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #16 Del Skrevet 22. september 2017 5 timer siden, oneD89 skrev: Hallo jeg og samboeren klarte selv og bli gravide etter 2 1/2 års prøving da vi egentlig akkurat skulle til og få hjelp på en fertilitetsklinikk. Også er jeg nå 6 uker og 4 dager på vei men har ingen symptomer som helst 😐 ikke hatt noenting bortsett fra litt vondt inni puppenene bare , men jeg føler meg helt fin og alt sammen er helt som før , fler som har opplevd det sånn? Blir veldig glad for svar da dette virkelig er et stort ønske for oss begge at alt skal gå bra 🌷🌷 Jeg merket ikke så mye før uke 7-8 når kvalmen kom for fullt. Den satt i heldigvis bare noen uker. Nå i uke 17 har jeg null symptomer, til og med ømheten i brystene har forsvunnet. Så begge ender av skalaen er nok like normalt Anonymkode: caf06...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #17 Del Skrevet 22. september 2017 Det er like normalt å ikke ha symptomer som å ha det jeg hadde ikke et eneste ett hele svangerskapet. Hadde det ikke vært for at vi var aktive prøvere og at jeg testet ofte, hadde jeg nok ikke funnet ut av det før magen kom rundt uke 20 det er helt normalt, man bare hører ikke om det - for de som ikke har symptomer trenger jo ikke å spørre andre om råd! Anonymkode: fdcdc...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå