AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #1 Skrevet 22. september 2017 Da følger vel ikke vennene med over til den nye brukeren? Jeg har altså hatt en fyr på snap for noen år siden, men fikk nylig penisbilder fra denne brukeren eller brukernavnet. Han påstår at det ikke er han(har han på face)fordi han slettet kontoen for 2 år siden, men jeg har hatt han der hele tida og aldri godkjent denne på nytt. Kan det være en annen som har tatt over brukernavnet og beholdt vennene til den forrige brukeren?? Anonymkode: 3ee42...f4c
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #2 Skrevet 22. september 2017 Han har ikke bare sendt bildene til feil person da? Og tørr ikke innrømme det? Anonymkode: 733a3...662
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #3 Skrevet 22. september 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har ikke bare sendt bildene til feil person da? Og tørr ikke innrømme det? Anonymkode: 733a3...662 Tenker han har sendt bildet og ikke vil innrømme det ja. Han har kjæreste. Derfor jeg lurer på om det i det hele tatt er mulig å overta andres kontakter om man bruker et brukernavn noen andre har hatt før? Anonymkode: 3ee42...f4c
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #4 Skrevet 23. september 2017 På 22.9.2017 den 9.51, AnonymBruker skrev: Tenker han har sendt bildet og ikke vil innrømme det ja. Han har kjæreste. Derfor jeg lurer på om det i det hele tatt er mulig å overta andres kontakter om man bruker et brukernavn noen andre har hatt før? Anonymkode: 3ee42...f4c Det kan jeg aldri tenke meg. Anonymkode: e204d...dd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå