AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #1 Skrevet 22. september 2017 Hva er det mest grove tilfellet av utroskap dere kjenner til? Som alle andre, kjenner jeg selvsagt personer som har vært utro, men det har vært den "vanlige" bedrageriet. Jeg hørte derimot på radio her for noen måneder siden om en som drev med såkalt utroskapspaning. Dvs. at han ble hyret inn av en part som mistenkte partneren for utroskap for å avdekke dette. Han kunne fortelle følgende historie: En kvinne var utro med naboen sin, og de gikk til innkjøp av vaginakuler som kunne styres trådløst fra mobilen. Så mens hun satt med mannen og sin familie og hadde grilling i hagen, satt naboen på andre siden av gjerdet og styrte vaginakulene som hun for anledningen hadde stukket opp i fitta si, med sin mobil (!!) Og der gikk mannen og barna rundt uvitende. Ganske jævlg.... Noen bedre? Anonymkode: 7d7b7...e81 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #2 Skrevet 22. september 2017 Utroskap er selvfølgelig alvorlig. Men ja det hender at hele affærer bare ender med å bli underholdende og tragikomisk..utrolig hva folk kan finne på. Anonymkode: ed740...072
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #4 Skrevet 22. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: En kvinne var utro med naboen sin, og de gikk til innkjøp av vaginakuler som kunne styres trådløst fra mobilen. Så mens hun satt med mannen og sin familie og hadde grilling i hagen, satt naboen på andre siden av gjerdet og styrte vaginakulene som hun for anledningen hadde stukket opp i fitta si, med sin mobil (!!) Og der gikk mannen og barna rundt uvitende. Ganske jævlg.... Noen bedre? Anonymkode: 7d7b7...e81 Det var vel hele poenget? Jeg er ganske sikker på at det var ganske pirrende og godt for henne. Hvordan er det utroskap? Hun hadde jo ikke sex med han. Anonymkode: 4659a...d8c 1
Hillbill Skrevet 22. september 2017 #5 Skrevet 22. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det utroskap? Hun hadde jo ikke sex med han. Anonymkode: 4659a...d8c Kjenner jeg blir litt skremt av enkeltes holdninger.... Er det virkelig greit å få hjelp til onani, eller gjøre det sammen (på en måte) med en utenforstående? 5
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #6 Skrevet 22. september 2017 Hvordan kunne utroskapspaneren vite hva de hadde kjøpt? Spanet han på dem på sexleketøy-butikken? Eller overvåket han posten deres? Er ikke sånt ganske nøytralt innpakket i så fall? Høres litt usannsynlig ut. Anonymkode: 54b81...9f3
galaxy Skrevet 22. september 2017 #7 Skrevet 22. september 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var vel hele poenget? Jeg er ganske sikker på at det var ganske pirrende og godt for henne. Hvordan er det utroskap? Hun hadde jo ikke sex med han. Anonymkode: 4659a...d8c er da opp til hver enkelt å avgjøre hvor grensen for utroskap går. man trenger ikke ha sex for å være utro. man kan være psykisk utro,økonomisk utro osv 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #8 Skrevet 22. september 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kunne utroskapspaneren vite hva de hadde kjøpt? Spanet han på dem på sexleketøy-butikken? Eller overvåket han posten deres? Er ikke sånt ganske nøytralt innpakket i så fall? Høres litt usannsynlig ut. Anonymkode: 54b81...9f3 kan finne ut av slikt på andre måter enn å følger etter folk Anonymkode: 69743...ba2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #9 Skrevet 22. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: kan finne ut av slikt på andre måter enn å følger etter folk Anonymkode: 69743...ba2 CIA og FBI ja. Anonymkode: 54b81...9f3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #10 Skrevet 22. september 2017 Tja min far hadde et forhold med en annen dame mens min mor kjempet mot kreft! Han skulle reise 1. Juledag min mor hadde fått chemo terapi julaften på morningen. Faren min forlangte at hun skulle gjøre julemiddag alene dagen før han reiste til elskerinnen sin. Så moren min med chemo og kreft med spredning skulle lage julemiddag for han mens han pakket kofferten sin for å dra på tur 👿👿👿 i tillegg stjal han absolutt alle sparepengene mine fra skapet og sa han tar disse fordi jeg kostet han så mye her i livet👿Dette er noe jeg aldri tilgir han noensinne. Selv om jeg nå 14 år etter snakker med han glemmer jeg aldri hvordan han behandlet min mor når hun trengte det mest. Han la heller ingen sjul på at han skulle på tur med elskerinnen sin! Anonymkode: c5f0a...f27 1
Forundret.. Skrevet 22. september 2017 #11 Skrevet 22. september 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var vel hele poenget? Jeg er ganske sikker på at det var ganske pirrende og godt for henne. Hvordan er det utroskap? Hun hadde jo ikke sex med han. Anonymkode: 4659a...d8c Så du synes at det hadde vært akseptabelt av din partner å holde slik med noen andre mens dere satt å grilla? 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #12 Skrevet 22. september 2017 Vet om ei som var utro bare timer før hun giftet seg. Anonymkode: 3e249...973
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #13 Skrevet 23. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet om ei som var utro bare timer før hun giftet seg. Anonymkode: 3e249...973 Hun nøt sine siste timer i frihet altså? Anonymkode: 4659a...d8c
Butternut Skrevet 27. september 2017 #14 Skrevet 27. september 2017 Vel, min kjærste/samboer/mann gjennom 11 år forandret seg/ble hjernevasket, ble horekunde, stengte meg ut av livet sitt og etterlot meg på bar bakke. I den rekkefølgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå