AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #1 Skrevet 21. september 2017 Hei! Jeg ønsker å sjekke om noen trekker av kontoen min, da jeg føler det alltid er mindre enn det jeg føler det burde være. Jeg har sett et beløp bli trukket fra som jeg ikke kan skjønne hva er for noe, og vil se lengre tilbake i tid. Er det bare de siste 2-3 mnd man kan se? Anonymkode: 12ec4...6dc
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #2 Skrevet 22. september 2017 Du skal kunne søke opp dette. Jeg måtte gjennomgå alle mnd jeg hadde betalt husleie for og da gikk jeg jo tilbake til starten av året. Anonymkode: a2c8c...3b6
ekkoet Skrevet 22. september 2017 #3 Skrevet 22. september 2017 Mener det er ettpar år bakover i banken min
penny_ Skrevet 22. september 2017 #4 Skrevet 22. september 2017 Du kan nok ikke bla deg tilbake så veldig langt, men du kan hente ut en kontoutskrift.
Ullvott Skrevet 22. september 2017 #5 Skrevet 22. september 2017 På DNB kan man gå tre år tilbake. (Sti: Dagligbank og lån - Siste transaksjoner - Betalingsoversikt - Utførte betalinger - Søk i betalinger.) Kontoutskrifter får jeg bare opp fra de siste 18 mnd.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #6 Skrevet 22. september 2017 Jeg kan så mange år tilbake i Skandiabanken. Helt fra jeg opprettet konto der, faktisk. Anonymkode: 47dad...3fd
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #7 Skrevet 22. september 2017 Det er jo så flott at TS i slike tråder aldri opplyser om hvilken bank h*n har Så da får man gjette, da Anonymkode: 3f068...894 1
Million Skrevet 22. september 2017 #8 Skrevet 22. september 2017 (endret) I min nettbank kan man se minst 18 mnd tilbake i tid når det gjelder transaksjoner. Men man kan gå i arkivet for kontoutskrifter og gå enda lenger tilbake i tid. Har aldri testet, men mener det er snakk om 3 år man kan se i arkivet. Eldre enn det, må man kontakte banken for å få hjelp til å hente frem. Men det mener jeg at jeg leste koster penger.... " Det er imidlertid store forskjeller på hvor langt tilbake i tid de ulike nettbankene gjør informasjon om kontobevegelser tilgjengelig. " Hentet fra http://www.dinside.no/okonomi/bankene-tar-betalt-for-kontoutskrifter/61227794 Endret 22. september 2017 av Million
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #9 Skrevet 22. september 2017 Man kan søke max 1 år tilbake i transaktsjoner i SPV. Det er veldig lite... og det er knapt 1-3 mnd med oversikt der uten å søke spesifikt. Ganske dårlig... men det er så mye styr å bytte alt av kontonummer og sånn at jeg orker ikke. Anonymkode: 1692b...761
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå