AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #1 Skrevet 21. september 2017 Vanskelig å forklare.. Jeg er ei på 26 som opplever at når jeg var ute og drakk før så "fallnet" på en måte ansiktet helt, med å bli litt sånn "posete"? Spesielt øyelokk osv, ser jo ikke ut bare etter forspillet er ferdig. Jeg slutta å drikke for mange år siden, men synes fortsatt at dette skjer med ansiktet mitt seint på kvelden. Er det normalt bare? Synes ikke det skjer alle, jeg.. Mange som fortsatt ser fine og freshe ut utpå natten.. Urettferdig. Ser ikke ut, jo.. Anonymkode: e604e...ae1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #2 Skrevet 21. september 2017 Drikk vann innimellom alkoholen. Alkohol er vanndrivende. Du er kanskje lett dehydrert i de tilfellene du beskriver. Anonymkode: 3326d...095 1
Hjertefisk Skrevet 22. september 2017 #3 Skrevet 22. september 2017 Ei jeg kjenner ble også slik når hun drakk. "Pølsete". Som om hun var en svamp som tok til seg alt hun drakk. Tror det er arvelig. For moren var akkurat likedan. Men denne jenta drakk veldig mye når hun først drakk. Så løsningen er vel å drikke mindre?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #4 Skrevet 22. september 2017 Jeg har også dette problemet, aldri hørt om andre som har det likt med å bli puffy i ansiktet på kvelden men det blir jeg altså, spesielt om jeg har stått opp tidlig. Og spesielt når jeg er på flaska. Det jeg gjør er å matte ned og forfriske sminken litt, det hjelper også å kjøre en isbit forsiktig rundt eller ha en kald maske rundt øynene, men det er ikke ideelt for foundation da. Og drikk vann. Anonymkode: 17a3d...59d
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #5 Skrevet 25. september 2017 Takk for svar alle :-) Som jeg nevner i innlegget så sluttet jeg med alkohol for mange år siden, så det å "drikke mindre" er ikkeno problem for å si det sånn. Men blir fortsatt "pølsete" som hun over kaller det Arv kan være en faktor, når jeg tenker meg om så blir mamma sånn når hun er på druen.. 🙄 Skal huske å drikke mer vann da, i tillegg til redbull og brus som jeg som oftest koser meg med på fest 😀 - ts Anonymkode: e604e...ae1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå