Gå til innhold

Ville du bestilt "Housewife-channel?"  

1. 1. Ville du bestilt "Housewife-channel?"

• Ja så absolutt!!
      5
    • Ja, kanskje
      4
    • Kommer an på hvor dyrt det var
      7
    • Tvilsomt
      0
    • Vet ikke
      0
    • Så definitivt ikke!
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom det kom en "housewife-channel", altså en kanal som sendte såpeserier à la Nanny, Friends, Cheers, Amy, Fullt hus, Bundy, Ally McBeal, Fresh prince og Alle elsker Raymond hele døgnet, ville du bestilt et abonnement da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prisen ville hatt noe å si for meg - men jeg er tv-slave så du skal ikke se bort fra det gitt... :oops:

Skrevet
Prisen ville hatt noe å si for meg - men jeg er tv-slave så du skal ikke se bort fra det gitt... :oops:

:vinke: jeg og... :oops:

Skrevet
TV3' date=' mener du?[/quote']

TV3 ????

Som sender opptil flere fotbalkamper hver eneste uke???

hhrmmf *fornærmet*

Gjest TomKrus
Skrevet

Husmødre skal se på tv fram til mannen kommer hjem fra jobb, må vite.

Skrevet

Nei. Forøvrig finnes/fantes det allerede en slags husmorkanal, nemlig Club. Vi hadde den for flere år siden, tåpelige husmorserier, hageprogrammer. Og det verste av alt: Handy Hunks. Veltrente (litt for veltrente etter min mening) menn som skal vise svake husmødre hvordan de skifter lyspærer, men aller først må de dra av seg T-skjorta. :roll:

Skrevet
Nei. Forøvrig finnes/fantes det allerede en slags husmorkanal' date= nemlig Club. Vi hadde den for flere år siden, tåpelige husmorserier, hageprogrammer. Og det verste av alt: Handy Hunks. Veltrente (litt for veltrente etter min mening) menn som skal vise svake husmødre hvordan de skifter lyspærer, men aller først må de dra av seg T-skjorta. :roll:

:ler: husker handy hunks.

Ville nok bestilt en sånn kanal hvis det hadde vært bra serier (med andre ord ikke glamour e.l.)

Skrevet

Nå er det kun Friends av seriene som Tex nevner som jeg ser på, men hvis det var flere ok serier så kanskje. Mest av alt ønsker jeg meg en kanal med masse interiør, hage, hobby eller lignende livsstil programmer. Så kanskje kanalen Housewife 2 istedet? :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Nei. Forøvrig finnes/fantes det allerede en slags husmorkanal' date= nemlig Club. Vi hadde den for flere år siden, tåpelige husmorserier, hageprogrammer. Og det verste av alt: Handy Hunks. Veltrente (litt for veltrente etter min mening) menn som skal vise svake husmødre hvordan de skifter lyspærer, men aller først må de dra av seg T-skjorta. :roll:

Haha - den husker jeg også!! Den ville jeg i hvert fall IKKE betalt for. Det meste gikk ut på å lage "nye" sko, bord, dekorasjoner for mindre enn hundre kroner ved hjelp av gips og knust glass. Fysj - skikkelig white trash-husmor-kanal.

Ellers er jeg nok ikke noen typisk husmor-husmor, selv om jeg for tiden er hjemmeværende og trives med det... Den ideelle tv-kanalen måtte sendt mye nyheter, kultur og bra filmer. Og tegnefilm... Foretrekker radio og en bra dvd-spiller, jeg.

Skrevet

ååå hvordan kunne jeg glemme handy hunks?

hvilken kanal var det på?

husker dem fra jeg bodde i byen og hadde kabel.

Skrevet

Stemte - definitivt nei. Abonnerer på Canal Digital i tillegg til at jeg har ViaSat på piratkort - det er mer enn nok for mitt vedkommende.

Ser stort sett bare på Nrk1, Nrk2, TV2 og TvN allikevel :wink:

Skrevet

hvilken kanal var det på?

En nederlandsk (?) kanal som het/heter Club.

Skrevet

En nederlandsk (?) kanal som het/heter Club.

så rart den kan jeg ikke huske i det hele tatt. er du sikker? dette må være minst 4 1/2 år siden...

Skrevet

Jada, jeg er sikker. Det var vel rundt 2000 jeg så det også.

Skrevet

ok. jeg hadde et veldig ubevisst forhold til hvilke kanaler jeg hadde, denne kan ikke ha gjort allverdens inntrykk.

men handyhunks husker jeg. desverre må jeg nesten si.

Gjest lilletroll
Skrevet

Prisen ville vært alfa og omega....jeg er tv slave så det står etter, men ville ikke kjøpt for enhver pris!

Skrevet

Ha'kke ti' te slikt...

Holder lenge med Amy og Maxine, åsså Heartbeat på lørdager. Og nå er det ikke Amy på tirsdager lenger, bare noe teit kjerring-greie i stedet.

:grine: vil se mer Maxine! :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...