Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som synes en manns pung er svært avtennende?? Det ser fryktelig lite delikat ut. Er det noen menn der ute som har vurdert å fjerne eller i det minste redusere størrelse på pungen? 

Anonymkode: 65716...feb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ, hva leste jeg nå?

Nei, jeg har aldri tenkt over kroppsdeler er så avtennende at de burde fjernes. Det er jo sånn mannekropper ser ut? 

Anonymkode: 2cb31...3e7

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har vurdert mangt og meget. Har aldri vurdert å fjerne pungen. Vurderer det nå.

• Liker 1
Skrevet

Den tanken har aldri slått meg, men jeg ser jo nå et det også burde være et soleklart alternativ på lik linje med alt som kvinnekroppen gjennomgår for å se mere tiltalende i ut i plastic-verdenen. Vekk med rasket! :skratte:

Anonymkode: 1cb26...18f

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte mennesker er så negative til kropp og kjønnsorganer ? Testikler er mannens naturlige vedheng så hvorfor skal han fjerne dem ? Eller skal kvinner fjerne brystene eller kjønnsleppene for at de er så stygge?  Jeg synes menns kjønnsorganer ser fine ut jeg. Litt annerledes enn mine. Kanskje det er derfor jeg synes at de er så interessante ?  Både peniser og testikler er jo egentlig fascinerende organer som både kan endre form og størrelse. Tenk på at alle har sin begynnelse der.

Anonymkode: 3e0c7...f57

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror de færreste menn har tanker om å kastrere seg selv. 

Anonymkode: 13214...54f

Skrevet

Jeg liker pungen til samboeren jeg.  

Anonymkode: 57b1e...280

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Nei, har aldri tenkt på at jeg burde fjerne pungen nei. Hvor skulle jeg da ha hatt testiklene?

Skrevet

Jeg skjønner ikke enkelte kvinners hat mot pungen. Har lest så mye negativt om den. Jeg elsker pungen til mannen min, kan kose med den leenge. Synes den er fascinerende og søt (selv om han ikke liker ordet søt om seg selv). 

Kan ikke komme på et sted på hverken mannekroppen eller kvinnekroppen som er stygt eller ekkelt. 

Anonymkode: ad307...f71

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes da pung ser ut til å være godt å ta i ? :fnise: Jeg har aldri rørt en penis og jeg er snart 30 :/ 

Når du nevner ekkelt, så synes jeg det er verre med pupper. Heldigvis har jeg små, men jeg takler bare ikke helt disse skinnfillene som blir hengende! Bra det finns silikon.

Anonymkode: 4a70e...439

Gjest Walkingdead
Skrevet
3 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Nei, har aldri tenkt på at jeg burde fjerne pungen nei. Hvor skulle jeg da ha hatt testiklene?

I lomma di :)

Skrevet

Så mye digg man kan gjøre med den. :sikle:

Anonymkode: 6e39b...d86

Skrevet (endret)

Liker min kjæres  pung. Stram, fin og hårlös. :hjerte: Langdratte, svette gamle hengeballer med krushår derimot... :haar: 

Btw, klipp fra da Fredde i «Solsidan» gjør Alex oppmerksom på fenomenet «the switch».  :hoho:

Endret av Perle
Gjest Daryl Dixon
Skrevet
29 minutter siden, Walkingdead skrev:

I lomma di :)

Ja så klart! Jeg kan skaffe meg en slik 80talls rompetaske og ha dem i.

Gjest Walkingdead
Skrevet
1 minutt siden, Daryl Dixon skrev:

Ja så klart! Jeg kan skaffe meg en slik 80talls rompetaske og ha dem i.

Da trenger du heller ikke en sånn fidget spinner for å roe deg ned. Du kan hente testiklene dine fra rumpetaska og fikle med dem.

Gjest Daryl Dixon
Skrevet
Akkurat nå, Walkingdead skrev:

Da trenger du heller ikke en sånn fidget spinner for å roe deg ned. Du kan hente testiklene dine fra rumpetaska og fikle med dem.

Genialt! :5:

Skrevet
På 21.9.2017 den 22.30, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som synes en manns pung er svært avtennende?? Det ser fryktelig lite delikat ut. Er det noen menn der ute som har vurdert å fjerne eller i det minste redusere størrelse på pungen? 

Anonymkode: 65716...feb

Snakker du om en gammel sliten pengepung? I så fall kan du vel kjøpe en ny lommebok i julegave.... ;) 

Skrevet

BALLER ER DIGG

• Liker 1
Skrevet

Testikler er morsomme! Beveger seg rundt på egen hånd, fascinerende å se på. :fnise:  Liker (å leke med) de jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...