Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg få skrudd av Norman Virus Control? Etter at jeg lastet ned en nyere versjon, så virker ikke musikkspilleren/mediaspilleren min. Dette problemet oppstod altså rett etter at jeg startet maskinen på nytt etter å ha lastet ned en ny versjon av Norman.

Tenkte jeg skulle prøve og starte programmene mens Norman var av, men jeg får ikke til å/skjønner ikke hvordan avslutte. Kan noen hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter at jeg lastet ned oppdatering av Norman for 2 dager siden, så slutta hele Norman å virke! Kanskje vi må få oss nye antivirusprogram?

Perry

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Har selv Norman og aldri hatt problemer på alle de pc'ene jeg (og familien)har - unntatt rett før nyttår da fornyelsen ikke virket. Det var en feil fra Norman's side som nå er rettet. Har ikke hørt om denne type feil i de andre fora jeg frekventerer når det gjelder Norman. Det jeg vet er at de er raske til å svare på mail og også hjelpsomme på telefon.

Når det gjelder Norton antivirus har jeg hørte om mange som har problemer - og særlig etter oppgraderinger. Da er det mange som ikke kommer inn på forskjellige programmer osv.

Skrevet

Takk for svar begge to. :-)

Det var nok oppdateringen ja. Når vi avinnstallerte så virket programmene igjen. (Vi fant forresten ut etter hvert at det var enda flere program som ikke fungerte)

Men vi skal ringe tlf/sende e-post om vi ikke har et annet antivirusprogram som fungerer bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...