Gå til innhold

Barnevernsmeldig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en bekymringsmelding fra barnevernet.  Og nå skjønner jeg virkelig ingenting. 

Det står bare at de har mottatt en melding og ønsker å snakke med meg, så er dato for møte satt, og det står videre at jeg kan ringe om det ikke passer å avtale ny tid. 

Problemet er at jeg HAR IKKE BARN! Så hvem er denne meldingen om? Det er adressert til meg. 

Jeg forstår ingenting. 

Anonymkode: 18665...bc9

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og dette er ikke en tulletråd! Så er det sagt!

Skrevet

Går det ann? ??😂😂😂

Anonymkode: bbd60...27f

Skrevet

Haha! Må være en feil? Evt at noen tror du har barn og har sendt bekymringsmelding? Men regner med barnevernet har oversikt over sånt, så da hadde de vel sett det. Ring å hør imorgen. Oppdater gjerne :P

Anonymkode: 4e228...b92

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går det ann? ??😂😂😂

Anonymkode: bbd60...27f

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha! Må være en feil? Evt at noen tror du har barn og har sendt bekymringsmelding? Men regner med barnevernet har oversikt over sånt, så da hadde de vel sett det. Ring å hør imorgen. Oppdater gjerne :P

Anonymkode: 4e228...b92

Tenkte først at meldingen kanskje var om noen andre barn i familien. (Søsteren min har to). Men de ville jo aldri sendt det til meg. Vi bør i forskjellige kommuner, og brevet er fra kommunen jeg bor i. 

Jeg må ringe i morgen. Dette var jo helt rart :vetikke:

Skrevet

Haha, så bra! Du får ringe til dem i morgen og spørre om de har sett inn i framtiden :P

Anonymkode: 9d726...b68

• Liker 2
Skrevet

Bekymret over mangel på barn, kanskje? :fnise:

Anonymkode: 0a90b...029

• Liker 7
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bekymret over mangel på barn, kanskje? :fnise:

Anonymkode: 0a90b...029

Kanskje svigermor som har sendt det inn :laugh:

• Liker 7
Skrevet

åhj dette var meget spesiellt. ville nok ringt eller sendt mail å spurt om innkallelsen var feilsendt i og med at du ikke har barn

Skrevet

Haha..hadde lett bare gått til avtalen:fnise:

Anonymkode: 9f608...896

• Liker 6
Skrevet

Litt overivrige kanskje. Jeg hadde ikke svart dem. Ikke søren om jeg hadde giddet å ringe til dem og oppklare en misforståelse som de står for.

Anonymkode: 4b3c6...388

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt overivrige kanskje. Jeg hadde ikke svart dem. Ikke søren om jeg hadde giddet å ringe til dem og oppklare en misforståelse som de står for.

Anonymkode: 4b3c6...388

Det er vel normalt å finne ut av slike ting selv om det er feil. Det kan jo være de vil ha tak i TS for å spørre om noen andre sitt barn. 

Ring de på mandag, og spør hva dette er. Om de faktisk skal ha tak i deg, eller om det er feil. Oppdater gjerne for det var litt merkelig å få en slik melding. 

Anonymkode: 50486...980

Skrevet

Kanskje de vil sjekke opp ang nabobarn... F eks om dere har observert eller hørt noe... F eks høylytt krangling osv... Eller kan de foreta slike undersøkelser uten å bryte taushetsplikten? 

Noe annet jeg tenket kan være at naboer har hørt masse bråk med deg og kanskje trodd at du har barn....

Anonymkode: fc6c9...e79

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje de vil sjekke opp ang nabobarn... F eks om dere har observert eller hørt noe... F eks høylytt krangling osv... Eller kan de foreta slike undersøkelser uten å bryte taushetsplikten? 

Noe annet jeg tenket kan være at naboer har hørt masse bråk med deg og kanskje trodd at du har barn....

Er det vanlig da? 

Ts

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Dette skjer ikke pga taushetsplikt. Eneste man kan kontakte, da etter samtykke fra foreldre, er offentlige etater og hjelpeinstanser. Eks lege og skole. 

• Liker 1
Skrevet

Fikk beskjed i går at jeg må møte opp på torsdag. Desverre er jeg bortreist på kurs fra onsdag. Spurte om vi kunne bytte dag (som det står i brevet skal være mulig) men hun på kontoret ble veldig irritert fordi jeg måtte bytte tid. 

Dette er jo et herk å forholde seg til! Å hun var faen frekk på telefon i tillegg. Skikkelig ekkel kjerring. Snakket som om jeg løy hver gang jeg så noe. Hun bablet til og med om at jeg måtte bevise at jeg skulle bort fra onsdag så møtet kunne flyttes!! Hvordan skal jeg gjøre det???

Ts

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Pedagogen skrev:

Nei. Dette skjer ikke pga taushetsplikt. Eneste man kan kontakte, da etter samtykke fra foreldre, er offentlige etater og hjelpeinstanser. Eks lege og skole. 

Og jeg er ingen av delene? Skjønner ikke hva de vil med dette møte..... 

Ts

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk beskjed i går at jeg må møte opp på torsdag. Desverre er jeg bortreist på kurs fra onsdag. Spurte om vi kunne bytte dag (som det står i brevet skal være mulig) men hun på kontoret ble veldig irritert fordi jeg måtte bytte tid. 

Dette er jo et herk å forholde seg til! Å hun var faen frekk på telefon i tillegg. Skikkelig ekkel kjerring. Snakket som om jeg løy hver gang jeg så noe. Hun bablet til og med om at jeg måtte bevise at jeg skulle bort fra onsdag så møtet kunne flyttes!! Hvordan skal jeg gjøre det???

Ts

Fikk du ikke vite hvorfor du skal på møte? Jeg ville møtt opp. Kan være noe viktig ang tantebarn eller nabobarn 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg er ingen av delene? Skjønner ikke hva de vil med dette møte..... 

Ts

Er nok en misforståelse. Enten en falsk melding på deg, eller sendt innkallelse til feil person. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...