AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #1 Skrevet 21. september 2017 Jeg lurer litt på når folk her inne går fra å bare like noen til å faktisk ha følelser for de. Hvor lang tid tar dette som regel? x antall dates, uker, måneder eller er det forskjellig fra gang til gang? Når jeg sier liker noen så tenker jeg at det er helt i starten når man tenker "jeg likte denne personen og vil gjerne møte han/henne igjen" Med den første kjæresten min så gikk det ganske raskt, men dater nå en annen gutt hvor jeg på dette stadiet hadde følelser for eksen da jeg datet han, men har ikke dete for han jeg dater nå, så jeg vet ikke om jeg skal avslutte det eller se om det kommer etter hvert. Det har liksom bare gått litt over en måned siden vi begynte og date og min første kjæreste var jo i slutten av tenårene, så kanskje det var litt annerledes da enn midten av 20-årene? Anonymkode: f4f46...53c
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #2 Skrevet 21. september 2017 Jeg har prøvd å få følelser for folk i flere år, de kommer aldri. Mens for en av mine venner fikk jeg for etter 6 prs bekjentskap. Har også opplevd å få følelser rett etter å ha sett personen. Anonymkode: 7977c...f51
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #3 Skrevet 21. september 2017 Noen har jeg møtt kun som venner, og fått følelser for de etter kanskje et halvt år eller år. Andre blir jeg småbetatt av som kjekkaser og sjarmerende med en gang og får følelser et par ganger etter vi har klina første gangene Anonymkode: 71732...8ec
Inwe Skrevet 22. september 2017 #4 Skrevet 22. september 2017 Varierer. Eksen min hadde jeg vært venn med i 3 år før det skjedde noe. Nåværende ble jeg litt betatt av allerede første date, de ordentlige følelsene dukket opp rundt 3-4 date (alle datene våre har vært med overnatting, gjerne fler netter). Nå har vi bodd sammen et år og jeg får fortsatt sommerfugler i magen når han tar på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå