AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #1 Skrevet 21. september 2017 Jeg kom over en del ulovlige stoffer hos en venninnes ex da hun flyttet fra ham, og leverte det inn til politiet. De fikk ikke navnet på vedkommende, da venninnen min ikke ønsket å lage bråk. Mengden tilsier at det kan bli fengselsstraff. Hvis jeg oppgir navnet hans til politiet, vil han få vite at det er jeg som har levert inn dette? Anonymkode: 2b2b8...d27
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #2 Skrevet 21. september 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Hvis jeg oppgir navnet hans til politiet, vil han få vite at det er jeg som har levert inn dette? Tror du virkelig at politiet kan straffe ham når det er du som leverer inn narkotika? I såfall kan jo alle hevngjerrige mennesker gjøre dette og du skjønner vel at det ikke er slik det fungerer. Han må bli tatt med narkotika på seg eller sin eiendom for å kunne straffes. Anonymkode: 9d58c...ebc 6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #3 Skrevet 21. september 2017 Du gjorde hva? Nei, det er jo tvilsomt at de kan gjøre noe med han. Han kan jo påstå at det ikke var hans, og da blir det ord mot ord. Og selv om politiet har mistanke, så må de jo ta han på noe, selv om de f. eks. bruker narkotikahund som finner diverse spor, så kan man ikke nødvendigvis knytte opp de funnene mot akkurat det du leverte inn. Og da blir det igjen ord mot ord. I verste fall, så faller mistanken på deg, så jeg hadde aldri levert inn noe jeg fant hos noen andre. Anonymkode: c57df...294 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #4 Skrevet 22. september 2017 Du kan selvsagt oppgi navnet hans. Om dette er en stor mengde vil de antageligvis ha en razzia der ved et senere tidspunkt. Om han har hatt dop der tidligere, vil han sikkert ha det neste gang også. Anonymkode: 75398...b90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå