AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #1 Del Skrevet 21. september 2017 Er gravid 28 uker, jeg puster så utrolig tungt:( holder på å gråte. Føles nesten som jeg ikke får nok oksygen. Er også litt bekymret om barnet for nok luft pg av det? Jeg har brukt nesespray pg av jeg var så tungpustet i to uker, og nesen er lukket helt på grunn av jeg har brukt nesespray for lenge. Nå puster ikke jeg med nese heller. Saltvann hjelper heller ikke. Lurer på hva man kan gjør i sånn situasjon? Har time til legen bare om en uke. Anonymkode: f2b9a...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #2 Del Skrevet 21. september 2017 Gå til lege/legevakt. Tungpustethet skal taes på alvor. Anonymkode: d0225...a19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #3 Del Skrevet 22. september 2017 Kom deg til lege i dag! I verste fall kan det være lungeemboli. Dette må sjekkes ut så fort som mulig. Anonymkode: 6bd2b...f38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #4 Del Skrevet 22. september 2017 Søsteren min hadde det slik når hun var gravid, det viste seg at hun hadde blodpropp i foten. Det gikk heldigvis fint med både henne og barnet ved hjelp av blodfortynnende sprøyter. Ville hørt om det er mulig å få legetime tidligere, evt. dratt på legevakten. Anonymkode: 24e79...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 23. september 2017 #5 Del Skrevet 23. september 2017 Hvordan gikk det ts? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå