Djungelvrål Skrevet 21. september 2017 #1 Skrevet 21. september 2017 Jeg har lyst på dette designet bare med sølvfrosting i midten. Men vet ikke hva slags smak kaka skal være. Lurer på vaniljefrosting med sukkerbrød, vaniljekrem, krem og bringebær inni. Men litt kjedelig. Vil ikke ha noen tung konfektkake. Hva er den beste brylllupskaka dere har smakt?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #2 Skrevet 22. september 2017 Jeg ville hatt makronbunn i stedet for sukkerbrød, eller helst i tillegg (altså om det er flere lag i kaken, la nederste være makronbunn, og mellomlaget være sukkerbrød). Ellers blir det fort veldig søtt og ikke så mye smak. Er også litt mer tyggemotstand i en makronbunn. Ellers høres det digg ut Anonymkode: bf569...e31
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #3 Skrevet 25. september 2017 Jeg var i et bryllup der kaka var ei saftig sjokoladekake med salt karamell og peanøtter. Den var nydelig! Tror resten av gjestene var enige etter som den forsvant på et blunk Anonymkode: 41512...892
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå