AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #1 Skrevet 21. september 2017 Hvor kan man få tak i gode vårruller i Fredrikstad? Evt hvor får man kjøpt rispapir billig? Anonymkode: cad6f...05d
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #2 Skrevet 21. september 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor kan man få tak i gode vårruller i Fredrikstad? Evt hvor får man kjøpt rispapir billig? Anonymkode: cad6f...05d Må til særp, Fredrikstad har ingen ting 😉 Anonymkode: bb401...da7
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #3 Skrevet 22. september 2017 On 21/09/2017 at 2:57 PM, AnonymBruker said: Hvor kan man få tak i gode vårruller i Fredrikstad? Evt hvor får man kjøpt rispapir billig? Anonymkode: cad6f...05d UMS har dette. Mest vanlig med fryst for våruller som skal friteres. Det tørre rispapiret brukes mest til "ferske våruller" Anonymkode: 30b31...5bb
Kvist Skrevet 24. september 2017 #4 Skrevet 24. september 2017 Hvis du ikke gidder å lage selv ,er de damene på Thaisjappa på Holmen lager kjempegode. Det gjelder egentlig det meste de lager Ellers har UMS det aller meste, tror de får thaigrønnsaker to ganger i uka nå. Den lille butikken ved litteraturhuset er også god på sør/østasiatisk mat. Skal du ha snacks og billige grønnsaker er butikken i Brogata best, de er også hyggeligst syns jeg. Jeg spurte om tips til tilberedning og bruk av en grønnsak en gang. Han på jobb var usikker, men prøvde så godt han kunne å forklare før han ga opp og tok fram telefonen. Litt fram og tilbake på et språk jeg ikke kan, før han rakk meg telefonen sin og sa at jeg kunne spørre tanta hans, hun var så god til å lage mat. Herlig! 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #5 Skrevet 25. september 2017 Frekstad er beeeest Anonymkode: 7b585...2ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå