Gå til innhold

Kan man se om noen bruker bind gjennom jeans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler ihvertfall det synes. At det blir "klump" ut

Anonymkode: d1392...f9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller gjennom joggebukse?

Anonymkode: d1392...f9b

Skrevet

Nei. Men jeg kan lukte mensenblodet lang vei..

Anonymkode: de138...876

• Liker 5
Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Nei. Men jeg kan lukte mensenblodet lang vei..

Anonymkode: de138...876

Jeg også. Men lukter ingenting om personen bruker tampong, kun om de bruker bind. 

Anonymkode: 9f610...b4b

Skrevet

Ikke gjennom jeans nei. Men kanskje om vi snakker om plagg som er litt gjennomsiktig eller veldig tettsittende(type tights)? Men må innrømme jeg glatt bruker bind under f.eks. løpetights. Det bør ikke komme som et sjokk at kvinner bruker bind akkurat.

Anonymkode: 57034...2e8

• Liker 7
Skrevet

nei, kan ikke se det.

Anonymkode: 80d58...1fd

• Liker 2
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også. Men lukter ingenting om personen bruker tampong, kun om de bruker bind. 

Og du har full oversikt over hvem som har mensen og hvem som bruker tampong/bind. Wow, jeg bøyer meg i støvet. 

Anonymkode: 24553...a7f

• Liker 5
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Og du har full oversikt over hvem som har mensen og hvem som bruker tampong/bind. Wow, jeg bøyer meg i støvet. 

Det er jo ikke noe vanskelig for osse med god luktesans. Jeg lukter det også. De som bruker bind lukter halvråtten kjøttdeig.

Anonymkode: eed7e...7cf

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke noe vanskelig for osse med god luktesans. Jeg lukter det også. De som bruker bind lukter halvråtten kjøttdeig.

Jeg har jobbet tett på kvinner i 30 år og har aldri til dags dato kjent på noen om de har mens.  Jeg har også en "fin" nese, dvs god medfødt luktesans.  Rart.   Mange som innbiller seg mye her. 

• Liker 14
Skrevet

Jeg plages til tider med for god luktesans, og under graviditet var det virkelig plagsomt. Men har tilgode å lukte om noen har menstruasjon eller ikke asså. Bortsett fra på toaletter hvor man kaster fra seg bind.

Anonymkode: 444d7...2c1

• Liker 5
Skrevet
3 minutes ago, Mystix said:

Jeg har jobbet tett på kvinner i 30 år og har aldri til dags dato kjent på noen om de har mens.  Jeg har også en "fin" nese, dvs god medfødt luktesans.  Rart.   Mange som innbiller seg mye her. 

Innbiller det meg ikke. Om en har gode venninner finner en ofte, om en vil det eller ei, ut av om de bruker bind eller tampong. Jeg deler ikke sånt selv, men har venniner som har sagt rett ut at de nå må skifte bind/tampong, og ellers så finner en jo ut av det f.eks om de spør om de kan få låne bind/tampong. Den lukten er veldig godt gjenkjennelig for meg. Kan regelrett lukte om venninner har mensen når hun bruker bind... eller om en jeg sitter ved en på bussen som bruker bind.

• Liker 1
Skrevet

Nei man kan ikke se eller lukte det. Moderne bind har til og med en sånn parfyme effekt. 

Anonymkode: 52a41...c31

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei man kan ikke se eller lukte det. Moderne bind har til og med en sånn parfyme effekt. 

Anonymkode: 52a41...c31

De parfymerte bindene er grusomme! Virkelig noe av det merkeligste de har funnet på! DET lukter både altfor sterkt og ekkelt. Det kan umulig være bra for intimhygienen heller.

Anonymkode: f25bd...660

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for du kan utelukkende konkludere med at de du ikke lukter noe hos ikke har mensen. Igjen, jeg bøyer meg i støvet. Du må ha gudeevner. 

• Liker 4
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg plages til tider med for god luktesans, og under graviditet var det virkelig plagsomt. Men har tilgode å lukte om noen har menstruasjon eller ikke asså. Bortsett fra på toaletter hvor man kaster fra seg bind.

Anonymkode: 444d7...2c1

Det finnes ulike bind. Libresse absorberer godt og gir minimalt med lukt. En bør skifte bind ofte og vaske seg daglig nedentil. Da skal ikke menslukt være noe problem. Jeg tror at de som barberer seg lukter mindre da mensblod kan sette seg i håra og størkne..

Anonymkode: 86d63...27e

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, for du kan utelukkende konkludere med at de du ikke lukter noe hos ikke har mensen. Igjen, jeg bøyer meg i støvet. Du må ha gudeevner. 

Butthurt much fordi du bruker bind selv? Da får du gå rundt å tro at det ikke finnes noen som kan lukte deg. ;) 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Butthurt much fordi du bruker bind selv? Da får du gå rundt å tro at det ikke finnes noen som kan lukte deg. ;) 

Jeg har selv god luktesans, men akkurat mens lukter jeg ikke. Derimot lukter jeg godt ufyselige folk som snakker stygt om menstruerende kvinner. Du får gå med maske og flytte til Gokk så slipper du å omgås råtne kjøttdeiger. 😌

Anonymkode: 579bd...3a8

• Liker 5
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har selv god luktesans, men akkurat mens lukter jeg ikke. Derimot lukter jeg godt ufyselige folk som snakker stygt om menstruerende kvinner. Du får gå med maske og flytte til Gokk så slipper du å omgås råtne kjøttdeiger. 😌

Anonymkode: 579bd...3a8

Jeg har aldri snakket stygt om kvinner som har mensen. Å poengtere at en kan lukte at de har det er en helt annen sak! 

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh, trodde du at du kom med et stikk til meg nå? Jeg har ikke mensen grunnet prevensjonsmidler. ;) 

Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Åh, trodde du at du kom med et stikk til meg nå? Jeg har ikke mensen grunnet prevensjonsmidler. ;) 

Så bra, én mindre å lukte i verden da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...