Gå til innhold

Stemmer dette om menn som plutselig angrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste ett sted at menn føler energi fra en kvinne dersom hun fortsatt tenker på dem og at når kvinnen er "ferdig" med dem kjenner de ikke lenger energien og vil tilbake? Er dette bare surr eller ligger det noe i det? 

Anonymkode: de063...98c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hæ?

Det handler om å være litt kildekritisk og ikke gå på hva som helst, bare fordi du har lest det på internett....

Det du beskriver er umulig, det burde du skjønne med sunn fornuft. Ingen "kjenner energien" pga noen tenker på dem. Uansett.

Endret av Million
  • Liker 9
Skrevet

Hva mener du? At de kan føle denne "energien" når man møtes eller at det p magisk vis blir sendt energiske stråler inn i hjernen til mannen når dama tenker på han?

Anonymkode: 81a5d...997

Skrevet

Rent tøv, uten vitenskapelig belegg. Min kom ikke løpende tilbake når jeg gikk videre, for å si det sånn.

Anonymkode: c4fb7...e0b

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? At de kan føle denne "energien" når man møtes eller at det p magisk vis blir sendt energiske stråler inn i hjernen til mannen når dama tenker på han?

Anonymkode: 81a5d...997

Tanker er energi.

Anonymkode: 9271e...ba5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Man skulle nesten tro det med tanke på at menn alltid dukker opp igjen når man er over dem, men det er nok ikke helt slik det fungerer :fnise: 

Skjedde med meg nylig faktisk, jeg var ekstremt forelsket og betatt av en mann, han ville ikke noe seriøs og vi endte det. Noen måneder senere og jeg dater en ny mann, plutselig kommer den gamle mannne tilbake og sier han angrer og ønsker å satse på forholdet. 

Anonymkode: 8098d...eee

• Liker 1
Skrevet

Tvilsomt.

Hvis så var tilfelle, ville jeg sporenstreks laget meg en sånn foliehatt...

Nei, eventuell energi som man føler kommer nok mest fra sine egne følelser og tanker... Ikke fra andres...

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, fullførsetningen skrev:

Tvilsomt.

Hvis så var tilfelle, ville jeg sporenstreks laget meg en sånn foliehatt...

Nei, eventuell energi som man føler kommer nok mest fra sine egne følelser og tanker... Ikke fra andres...

Ikke sant :)

Også kan det nok kanskje ha noe å gjør med at den tiden jenter bruker på å komme over mannen, er tilnærmet lik den tiden mannen bruker på å innse at han savner personen nok til å ville ta kontakt igjen/prøve på nytt etc. Altså tilfeldigheter. 

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leste ett sted at menn føler energi fra en kvinne dersom hun fortsatt tenker på dem og at når kvinnen er "ferdig" med dem kjenner de ikke lenger energien og vil tilbake? Er dette bare surr eller ligger det noe i det? 

Anonymkode: de063...98c

Eeeh ja. Opplevd hver gang at de kom løpende når "døren smalt igjen". Dvs at når jeg var fullstendig ferdig med mannen så kom han eller tok kontakt på et annet vis. Derfor er det det beste man gjør når man går ut av et forhold - gå videre. 

Skrevet

Om han kan føle at jeg tenker på han tviler jeg på. Godt ikke folk føler at noen tenker på dem :P

Men om de kan føle at noen har følelser, kanskje?  Hvis begge har følelser for hverandre så vet jeg ikke om det kan føles... Jeg har en viss kontakt med han jeg føler noe for, men med angsten min for å bli såret, at det skal ta slutt vet jeg ikke om jeg tør. 

Jeg har kunnet sitte og se på chattetråden våres og sett at han begynte å skrive, men at han tok det vekk.

Så tok jeg mot til meg og skulle skrive noe til han, men da jeg begynte å skrive så logget han på. :overrasket:

Jeg kan også få melding fra han.. Håper jeg en dag finner ut av det. 

Anonymkode: 25e87...8d9

Skrevet
På 21.9.2017 den 13.45, AnonymBruker skrev:

Ikke sant :)

Også kan det nok kanskje ha noe å gjør med at den tiden jenter bruker på å komme over mannen, er tilnærmet lik den tiden mannen bruker på å innse at han savner personen nok til å ville ta kontakt igjen/prøve på nytt etc. Altså tilfeldigheter. 

Det er nok mye sant i dette. 

Det er jo ikke uvanlig at mannen angrer etter en tid om han har avsluttet et forhold. Og gjerne i det øyeblikket hun har gått videre. 

Men menn trives også med å vite hvor de har damene. Og i det han merker at han ikke har samme påvirkningskraft på henne lengre, så våkner han også. Først da merker han hva han har gitt slipp på. 

Det er faktisk det beste trikset for å få en eks tilbake. Det å vise at man ikke tenker på han lengre. Heia sosiale medier der 😂 Men det funker som faen. 

Anonymkode: bd13e...753

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kunnet sitte og se på chattetråden våres og sett at han begynte å skrive, men at han tok det vekk.

Så tok jeg mot til meg og skulle skrive noe til han, men da jeg begynte å skrive så logget han på. :overrasket:

:fnise:  Det er skummelt, ja

Anonymkode: 23962...d78

Skrevet

Har opplevd det noen ganger, at når jeg er blitt likegyldig kommer han løpende. Jeg tror menn kan merke det , ja, at man ikke er opptatt av dem lenger. F.eks. om han og du tilfeldigvis er på samme utested på byen en kveld, så vil jo han merke at du ikke holder øye med han lenger. Han ser at du kanskje bare forlater lokalet etter en stund for å dra et annet sted, uten å se deg tilbake. Noe som ville vært utenkelig tidligere.

Jeg tror jeg kan ha hatt en tendens til å bli litt svak for disse mennene. At når de plutselig ikke har vist meg fullt så mye interesse lenger, så har jeg fortsatt å vise dem interesse. Og da blir man gjerne tatt for gitt. Så når de ser at denne svakheten min for dem plutselig er borte, blir jeg interessant. Men det hjelper ikke når de ikke verdsatte meg godt nok før jeg ble svak.

Nå skal jeg ikke bli svak for noen lenger. Jeg skal være sterk og verdig. :)

Anonymkode: 23962...d78

• Liker 2
Skrevet

Herregud.

Anonymkode: f5887...67d

Skrevet

Menn har et stort ego som må pleies. De liker å jakte, føle seg beundret og ønsket, jo fler kvinnebein som higer etter dem, jo bedre. Og kontakten med kvinnene må pleies, når det passer dem, slik at egoet holdes ved like. Skulle et kvinnemenneske miste interessen og bare forsvinne så blir de forvirret, og egoet får en knekk. Og da må de finne ut hvorfor, hva skjedde, finne en måte å få henne interessert igjen. Så da tar de kontakt igjen. Forholder man seg taus så får de hetta, og tenker mer og mer på hun som har logget helt av. De liker å vite hvor de har oss. Og når de ikke gjør så går tankene i spinn.

Anonymkode: 01b5d...9b8

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn har et stort ego som må pleies. De liker å jakte, føle seg beundret og ønsket, jo fler kvinnebein som higer etter dem, jo bedre. Og kontakten med kvinnene må pleies, når det passer dem, slik at egoet holdes ved like. Skulle et kvinnemenneske miste interessen og bare forsvinne så blir de forvirret, og egoet får en knekk. Og da må de finne ut hvorfor, hva skjedde, finne en måte å få henne interessert igjen. Så da tar de kontakt igjen. Forholder man seg taus så får de hetta, og tenker mer og mer på hun som har logget helt av. De liker å vite hvor de har oss. Og når de ikke gjør så går tankene i spinn.

Dette har jeg aldri opplevd. Menn som kommer tilbake altså. Eller jo, 1 gang. Er dette virkelig et vanlig fenomen? Trodde menns agenda var å tømme seg mest mulig hos flest mulig damer? 

Anonymkode: 7bac2...275

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg aldri opplevd. Menn som kommer tilbake altså. Eller jo, 1 gang. Er dette virkelig et vanlig fenomen? Trodde menns agenda var å tømme seg mest mulig hos flest mulig damer? 

Jeg har opplevd det et par ganger, at de kommer luntende tilbake når de ikke får oppmerksomhet lenger. Men for så å bare droppe ut når de får den. Da har de fått en bekreftelse på at jeg fortsatt er der. Min eks hadde mange venninner som han holdt varme, likte deres oppmerksomhet og lovord på sosiale medier. Damer han hadde datet. Når jeg ba ham om å slette de så freaket han ut, for han likte dem som venner. Han droppet kontakten med dem, men han ble deppa. Så han slo opp med meg, og tok dem alle tilbake. Lykkelig for at de fortsatt så opp til ham og slåss om hans oppmerksomhet. Han hadde dårlig selvtillit, så på en måte forstår jeg jo handlingen hans. Men nå har jeg funnet en som er stødig og ikke trenger bekreftelse fra masse damer. 

Så nå ignorerer jeg og blokkerer de ekser som tar kontakt, bare for å få en bekreftelse på at jeg fortsatt er der for dem.

• Liker 2
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig vanlig ja. 

Anonymkode: bd13e...753

Skrevet

Vel, hva om du er betatt/har følelser for en du ikke gjør noe videre med. Selv om han viser interesse, så har du hvilke som helst grunner til å ikke satse på han (her og nå). Jeg tror vi bruker lenger tid på å glemme noen om vi ikke finner ut om det er noe der eller ikke. Det virker ikke som de fleste gjør dette, men jeg er en av dem. Jeg kan legge følelsene på is, og tenker at når jeg blir klar eller følelsene var ekte, så vil det våkne oppigjen noe mellom oss.. 

synes det er veldig dumt egentlig, at jeg ikke finner ut nå hva dette er. Men finner han en ny i mellomtiden, var han ikke glad nok i meg likevel. 

Vi får se hva som skjer. Eller om vi ubevisst kan holde følelsene for hverandre fast. 

Skrevet

Kan oppleve det ja

Anonymkode: 69af5...a51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...