AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #1 Skrevet 21. september 2017 Jeg har oppdaget hvit fluesopp i jorden til noen av de innendørs potteplantene mine. Jeg fjerner soppen med en gang den dukker opp. Problemet er at den kommer igjen og igjen og nå begynner jeg å bli lei. Er det noen som har et tips til hvilke midler jeg kan bruke til å bli kvitt denne plagen for evig og alltid? Anonymkode: 05159...8d2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #2 Skrevet 21. september 2017 Regner med det du har er gulfnokket paraplysopp. Den er helt ufarlig, kan gi magebesvær og er ikke anbefalt å spise, den er heller ikke skadelig for planten. Ikke sikkert du blir kvitt den om de bytter all jorden. Den danner mykhorriza med planten og mycel vil henge med røttene over i den nye jorda. Anonymkode: 89d67...8b7
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #3 Skrevet 21. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Regner med det du har er gulfnokket paraplysopp. Den er helt ufarlig, kan gi magebesvær og er ikke anbefalt å spise, den er heller ikke skadelig for planten. Ikke sikkert du blir kvitt den om de bytter all jorden. Den danner mykhorriza med planten og mycel vil henge med røttene over i den nye jorda. Anonymkode: 89d67...8b7 Nei, det er hvit fluesopp. Har fått det bekreftet. Anonymkode: 05159...8d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå