AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #1 Skrevet 21. september 2017 Skal for første gang i livet begynne å trene! Men trenger litt tips til klær og utstyr. Hvor mye trenger man av alt? Hvilke merker/produsenter er bra? Hva trenger man egentlig? Vet jo at mye kommer etter hvert men sånn helt på starten, bor et stykke unna nærmeste sportsbutikk så skal på handling i helgen. Blir mest styrketrening på senter tror jeg. Setter stooor pris på alle svar og tips Anonymkode: 10183...eaf
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #2 Skrevet 21. september 2017 Teknisk Tights og t-skjorte, sports-BH, gjerne sportssokker og sko tilpasset aktiviteten. Hva man liker av merker, er helt individuelt. Personlig har jeg flest tights fra Nike, de passer meg og min kropp godt. Prøv flere og beveg deg litt i dem, ta noen knebøy, så merker du fort om du liker den eller om den gnager noe sted. Hvor mye du trenger, er avhengig av hvor ofte du trener og hvor glad du er i å vaske Lykke til! Anonymkode: 1c9e8...1ad 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #3 Skrevet 21. september 2017 Gode sko først og fremst. Så en bukse og en topp å trene i. Så lenge du vasker errre hvert bruk, så holder det med ett sett. Du trenger ikke noe dyrt og fancy. Gå på HM og finn noe du liker. Anonymkode: b0b42...f64
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #4 Skrevet 21. september 2017 Varierer veldig. Jeg trener så mye at jeg må ha mye å velge i. Jeg trener i tights på treningssenter og i bukse utendørs. Om sommeren trener jeg ute i shorts. En god t-skjorte er viktig, samme med sportsBH! Jeg har prøvd og feilet masse på sportsBH, men har siste årene lagt min elsk på sportsBH med støpte skåler fra Adidas eller Casall. Gode sko er også svært viktig. Jeg har to til utendørsbruk (et goretex og et uten) og har et par til innendørstrening. Anonymkode: 51dc6...dc8
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #5 Skrevet 21. september 2017 Jeg trener mye, og kan love at h&m er mer enn godt nok. Eneste jeg kjøper på sportsbutikk er bh'er. Til styrke trenger du tights (løsere bukser synes jeg blir i veien ofte), t-skjorte/singlet og sportsbh. Hvor mange avhenger av hvorofte du trener i forhold til vasker klær. Anonymkode: ccafc...78f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå