Gå til innhold

Facebook gruppen Slå ring om Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går postet denne gruppen en video fra utlandet av en barnevakt som ikke burde vært barnevakt. (Hun kastet babyen osv)  Men teksten til videoen forstår jeg ikke. Jeg stilte spørsmål i kommentarfeltet ang teksten som sier at venstresiden ikke bryr seg om barnemishandling ol. Jeg skrev at både hat å kjærlighet finnes i alle land. Nå har de slettet kommentaren min og blokkert meg! 

Mitt hovedspørsmål er. Er dette en propaganda si de for høyrevingen? 

Anonymkode: c07a9...647

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjør at du må spørre om det, ts?

Slike grupper er drevet av høyreekstreme. Hold deg unna. Folk i sånne grupper er farlige og er den typen mennesker vi egentlig bør frykte i Norge, fordi alle grupperinger type høyreesktrem fra nazister via Kuklux klan og Taliban til IS begynner sånn. Og alle slike grupperinger er like. De består av sinte menn som har lyst til å bølle med noen.

Anonymkode: ad93e...4b5

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør at du må spørre om det, ts?

Slike grupper er drevet av høyreekstreme. Hold deg unna. Folk i sånne grupper er farlige og er den typen mennesker vi egentlig bør frykte i Norge, fordi alle grupperinger type høyreesktrem fra nazister via Kuklux klan og Taliban til IS begynner sånn. Og alle slike grupperinger er like. De består av sinte menn som har lyst til å bølle med noen.

Anonymkode: ad93e...4b5

Jeg laget vel innlegget av irritasjon. Har flere venner som følger denne gruppen. Håper de ser hva dette er etterhvert. 

Skrevet
På 21.9.2017 den 12.49, AnonymBruker skrev:

Jeg laget vel innlegget av irritasjon. Har flere venner som følger denne gruppen. Håper de ser hva dette er etterhvert. 

I såfall bør du skaffe deg en ny vennekrets...

du virker jo helt ute..skjønner du ikke hva du skriver på? Syns det er bedre at du lar være skrive der jeg da.

Anonymkode: 0078c...24f

Skrevet

I

Anonymkode: 0078c...24f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...