popkorn25 Skrevet 21. september 2017 #1 Skrevet 21. september 2017 Jeg er sammen med en flott mann som (naturligvis) har lyst på sex. Det har jeg også, eller jeg har lyst til å ha lyst på sex. Helt siden tenårene har jeg egentlig aldri hatt interesse eller spesielt lyst på sex, og jeg onanerte egentlig aldri før jeg fikk min første kjæreste da jeg var 19 - fordi jeg fikk beskjed om å eksperimentere litt selv, for å finne ut hva jeg liker osv... I ettertid kan jeg kanskje skjønne at jeg ikke ville ha sex da, siden jeg ikke var veldig tiltrukket av fyren - men det er ikke problemet nå. Så det har kommet til det punket at jeg har sex kun fordi han har lyst. Vi har pratet om det, men han vet ikke helt hva han kan gjøre. Han er derimot veldig med om jeg har lyst til å prøve forskjellige ting, jeg må bare kunne fortelle hva jeg vil. Problemet er at penetrering ikke føles godt - uansett stilling (noen er litt bedre enn andre da). Det er godt når han bruker fingrene på klitoris osv, og det skjer ofte at jeg føler at jeg er så nær med å komme - men det er noe antiklimatisk som skjer hver gang. Det kan også skje når jeg onanerer selv, men tror forventningen om å komme ødelegger. Så jeg lurer egentlig på om det er noen som har samme problem, eller om det er noen som har noen gode råd. Det er utrolig frusterende og jeg vil ikke at dette være årsaken til at vi gjør det slutt en dag, slik som forrige forhold.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #2 Skrevet 21. september 2017 Kan dessverre ikke hjelpe. Har det litt sånn selv. Har aldri opplevd at det har gått for meg, bare at det er veldig godt i det mannen kommer. jeg har kun vært sammen med en mann (20 år) Anonymkode: 27b48...c92
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #3 Skrevet 21. september 2017 http://www.kk.no/livstil/har-du-lite-energi-og-mangler-sexlyst-67801553 Anonymkode: dd409...75e
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #4 Skrevet 21. september 2017 Hei, Jeg sliter selv med veldig dårlig sexlyst. Og det irriterer meg ihjel. Jeg tenker rett og slett aldri på sex, før kjæresten fysisk begynner å ta initiativ til det. Og når han gjør det så syntes jeg ofte det er tiltak. Men når vi først har sex så liker jeg jo sexen og får ofte orgasme. (ikke av penetrering, men av at han stimulerer klitoris) Så jeg får jo nytelse av det. Derfor syntes jeg det er så rart. For jeg har så utrolig lyst til å ha Lyst på sex. Og jeg vet ikke hvorfor sexlysten er så lav. Jeg skulle gjerne hatt den mye høyere. Noe jeg har tenkt på i det siste er om det er p-pillene som har noe å si her? Kanskje det kan være det for deg og? Jeg har også drøftet om det kan komme av stress. Eller om jeg rett og slett bare er laget med ekstremt lav sexlyst.. Jeg har i allefall veldig lyst til å få en forandring på det. Så jeg hiver meg på din tråd! Håper du får noen råd som kan øke sexlysten! Anonymkode: 8ea0e...f17
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #5 Skrevet 21. september 2017 Ja penetrering er ikke veldig godt. Det er jo på klitorisen vi har de følsomme nervene så det burde være almennkunnskap for menn at det er utenpå vi liker å bli stimulert . Sørg for å bruke lang tid så du er mentalt kåt lenge før han rører deg fysisk, og at han bruker lang tid på å variere tempo, mønster og trykk når han fingrer klitten din. Legg gjerne fingrene hans under dine egne og vis han en gang hva som føles best, og fokuser på pusten din og nytelsen hele veien ikke at "oi nå kommer jeg sikkert snart, eller kanskje ikke hmm tør jeg det, er det noe rart" osv. Så fort tankene begynner å svirre andre steder, gå tilbake til å fokusere på pusten din. Dypt og sakte inn og ut. Det bygger opp følsomheten enda mer og gir tantrisk orgasme forhold til når man puster kort og fort Anonymkode: 0e4da...6d8 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #6 Skrevet 21. september 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja penetrering er ikke veldig godt. Det er jo på klitorisen vi har de følsomme nervene så det burde være almennkunnskap for menn at det er utenpå vi liker å bli stimulert . Sørg for å bruke lang tid så du er mentalt kåt lenge før han rører deg fysisk, og at han bruker lang tid på å variere tempo, mønster og trykk når han fingrer klitten din. Legg gjerne fingrene hans under dine egne og vis han en gang hva som føles best, og fokuser på pusten din og nytelsen hele veien ikke at "oi nå kommer jeg sikkert snart, eller kanskje ikke hmm tør jeg det, er det noe rart" osv. Så fort tankene begynner å svirre andre steder, gå tilbake til å fokusere på pusten din. Dypt og sakte inn og ut. Det bygger opp følsomheten enda mer og gir tantrisk orgasme forhold til når man puster kort og fort Anonymkode: 0e4da...6d8 Og hva skal hun gjøre for mannen da?🤔 Anonymkode: dde3f...be1
Inwe Skrevet 21. september 2017 #7 Skrevet 21. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja penetrering er ikke veldig godt. Det er jo på klitorisen vi har de følsomme nervene så det burde være almennkunnskap for menn at det er utenpå vi liker å bli stimulert . Sørg for å bruke lang tid så du er mentalt kåt lenge før han rører deg fysisk, og at han bruker lang tid på å variere tempo, mønster og trykk når han fingrer klitten din. Legg gjerne fingrene hans under dine egne og vis han en gang hva som føles best, og fokuser på pusten din og nytelsen hele veien ikke at "oi nå kommer jeg sikkert snart, eller kanskje ikke hmm tør jeg det, er det noe rart" osv. Så fort tankene begynner å svirre andre steder, gå tilbake til å fokusere på pusten din. Dypt og sakte inn og ut. Det bygger opp følsomheten enda mer og gir tantrisk orgasme forhold til når man puster kort og fort Anonymkode: 0e4da...6d8 Snakk for deg selv, jeg elsker penetrering. Det gir meg fler og dypere orgasmer enn stimulering av klitoris. Det burde være almennkunnskap for begge kjønn at vi er forskjellige.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå