Gå til innhold

Cecilia Brækhus og Mikaela Lauren på Skavlan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så fascinert av å se på disse to damene at jeg nå lurer på hvordan det går i kampen selv om jeg vanligvis er null opptatt av boksing.
På meg virker det som Cecilia allerede har psyket ut Mikaela, og at halve kampen foregår utenfor ringen.
https://tv.nrk.no/serie/skavlan/KMTE50006117/15-09-2017

Anonymkode: 6dc39...b6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns de framstod som svært lite sympatiske på Skavland begge to, men Lauren mest. Normale, voksne folk bør holde seg for gode til å prate slik om/til hverandre, boksere eller ei. Det hadde på alle måter vært bedre å bare la alt motstanderen sa prelle av, og Cecilia greide jo dette stort sett. Hun var allikevel alt for selvgod, syns jeg. 

Anonymkode: 8043c...b37

• Liker 2
Skrevet

Blir kvalm av oppførselen til begge to. Var direkte pinlig å se på synes jeg.

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Syns de framstod som svært lite sympatiske på Skavland begge to, men Lauren mest. Normale, voksne folk bør holde seg for gode til å prate slik om/til hverandre, boksere eller ei. Det hadde på alle måter vært bedre å bare la alt motstanderen sa prelle av, og Cecilia greide jo dette stort sett. Hun var allikevel alt for selvgod, syns jeg. 

Anonymkode: 8043c...b37

Men det er jo nettopp slik hun vinner! Det er like mye en mental kamp som en fysisk, og den begynner utenfor ringen, det har Cecilia selv sagt.

Barnslig, kvalmt....whatever...men det er dette som er fascinerende, den mentale styrken som har gjort henne til så langt ubeseiret verdensmester.

Anonymkode: 6dc39...b6c

• Liker 5
Skrevet

Heia Cecilia Brækhus 😃

Anonymkode: f7f8b...f02

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heia Cecilia Brækhus 😃

Anonymkode: f7f8b...f02

Sænn hællse till totusenåsyyv.

Anonymkode: 213c3...696

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sans for Brækhus, men begge to oppførte seg som to drittunger i sandkassa under Skavland. Pinlig!

• Liker 1
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...