Gå til innhold

Hvor kan jeg finne Lego billigere?? Hvilke nettbutikker eventuelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke nettbutikker kan jeg kjøpe Lego billigere enn i butikkene?? 😊 Lego er DYRT, men får det vell det billigere andre plasser. 😊?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke hjelpe med forslag til nettbutikk, men vi solgte hele samlingen via annonse. Mange selger nok brukt.

Anonymkode: ff333...1e4

Skrevet

Kosmos skal ha 30% på all lego torsdag til lørdag så jeg i et reklameblad vi fikk i posten. 

• Liker 1
Skrevet

Finn.no

Anonymkode: 10dcc...64e

• Liker 1
Skrevet

Finn.no eller fretex ? Som du sier, lego er dyrt. Men det er noe som holder generasjon etter generasjon. Selv har jeg flere kartonger stående i boden. Brukt av meg selv da jeg var barn, så mine barn, og forhåpentligvis med tiden mine barnebarn ;)

Skrevet

Vi har kjøpt masse på Finn. Barna har også noe ny lego, men jeg ser ikke forskjell på hva er kjøpt nytt og brukt.

Skrevet

Mange gir bort lego på finn. Men da er det "krig" så du må være der akkurat når annonsen legges ut.

Anonymkode: 0172e...f46

Skrevet

30% på Ark nå

Anonymkode: 39544...5b7

Skrevet

Kjøp brukt på Finn eller Facebook 

er ikke nødvendig å kjøpe alt nytt :) 

• Liker 1
Skrevet

Kjøper ofte i utlandet. Det er ikke nødvendigvis så billig der heller, men det er oftere gode salg hvis du drar på butikker med stort utvalg.

Ellers så lønner det seg ofte å kjøpe store sett foran flere små innen samme kolleksjon. Mine barn ønsker seg heller pengegaver til lego enn små sett til jul/bursdag. Får mer ut av pengene da. 

Ellers er bruktlego en god måte å suppelere samlingen på, men for mine barn som liker å bygge innenfor bestemte kolleksjoner, så er det ikke alltid at brukt er så praktisk. Har brent oss på å kjøpe sett brukt hvor en viktig bit har manglet også videre.

Anonymkode: 7a549...bf8

Skrevet

På ebay kan du gå billige kopier.

Anonymkode: 12505...ade

Skrevet

Billige kopier på wish og. Ser ut som lego. Bruksanvisningene er identiske. Mangler bare logo og eske. Kjøpte stor lastebil der bare for å teste tjenesten. 250kr for en stor lastebil i teknisk lego. Fungerte helt fint.

Skrevet

Clas Ohlssons lego-look-alike er også rimelig og bra.

Anonymkode: 740c4...24b

Skrevet

Lekekassen og lekmer er ofte litt billigere enn de vanlige lekebutikkene

Anonymkode: 3daa9...6a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...