Gå til innhold

gjøre i vinterferien?

Gjest Primula

Anbefalte innlegg

Gjest Primula

Noen forslag til hva en liten familie med et barn på 3 år kan gjøre i vinterferien? Åpen for alle forslag, både innenlands og utenlands, men vi er ikke så veldig glad i å gå på ski...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vinterferie? Han kjenner jeg ikke... ;)

Hva med å kose dere med kakao og boller og lese gode barnebøker, f. eks. på en hytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Siden du bruker begrepet "vinterferie" regner jeg med at du har barn i barneskolealder..

Hva med en tur til et innendørs badeland? Kan gå god for det på Raufoss og det i Harstad i alle fall (og det finnes sikkerat andre.. etter hvor i landet du bor)

Mange museer er også veldig barnevennlige.. F.eks tekninsk museum i Oslo.. (det digget jeg da jeg var 10-11)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du bruker begrepet "vinterferie" regner jeg med at du har barn i barneskolealder..

Hun skriver at barnet er i treårsalderen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hun skriver at barnet er i treårsalderen. :)

Da har da vel ikke barnet vinterferie... ??? :-? Skjønner ingenting, jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Primula

:-) :-) :-)

Jepp, mannen og jeg er lærere og har vinterferie! Og vesla på tre får vinterferie når vi har det. Hytte høres jo deilig ut, men vi er kanskje litt seint ut...

Er åpen for flere forslag også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterferie = hytte!

Så kjekt for barnet ditt å bare være sammen med dere - og dere MÅ ikke gå på ski heller. Akebrett er en vinner! Det er sikkert mange steder som fremdeles har hytter til leie.

Hvis ikke, kan jo dere reise til en fremmed by og virkelig være turister! Eller besøke venner i andre byer...

Deilig med ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...