Gå til innhold

Bleiebøtte som IKKE lukter?

FruFiolett

Anbefalte innlegg

Hei kloke damer! Har noen en bleiebøtte de er fornøyd med? Som ikke slipper ut lukt? Jeg har den som vi fikk gratis fra Barnas Hus, og jeg har den stående ute fordi den holder absolutt ikke lukten av bæsjebleier for seg selv! Håper noen har noen som funker bedre og vil dele med meg? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Umm.. Brødposer fra firstprice. Jeg vet, ikke veldig miljøvenelig men det er ikke bleier heller. Det funker i alle fall :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ubbi. Dyr bøtte, men vi lukter hvertfall ingenting av denne. Så da er vi fornøyd :) 

Anonymkode: 648a7...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha et vanlig lite bosspann med lokk på badet. Da blir du nødt til å tømme det oftere. Blir det liggende skitne bleier i et bosspann i dagesvis, så lukter det, uansett hvor tett det er. Det åpnes jo mange ganger daglig, og da går lukten fra 5 dager gamle drittbleier ut i rommet.

Anonymkode: 3e544...666

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutes ago, A4-livet said:

Vi har bare en vanlig søppelbøtte med lokk utenfor badet og bruker hundeposer. Fungerer kjempefint :) 

Dette gjør vi også, men det stinker likevel. :haar: selv om det bare ligger en "ny" bæsjebleie i. 

Endret av Sisti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi putter de i små poser og legger de på trappa. Går ut med de sammen med resten av søppla på kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har KNODD dunk med lokk fra ikea, den er overraskende tett :) Men uansett bæres bæsjebleiene som oftest ut. Var ikke noe problem før hun begynte med fast føde, etter det syns jeg aldri lukta blir borte. Nå er hun 19 mnd og stor stas å være med ut å få kaste bleia si selv. Men nå bor vi i hus og har søppelbøtta utenfor døra omtrent da. Så koster oss lite å bære den helt ut og bli kvitt "atomavfallet" som mannen kaller det.

Anonymkode: 90831...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Korbell👍🏼 Det lukter når vi åpner den, men ikke ellers når den bare står der med lokket igjen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker en vanlig plastpose som står på verandaen. Stinker når en ny bleie legges oppi, men knytter hardt igjen og da lukter det ikke. Så går den i søpla med jevne mellomrom.

Anonymkode: c7410...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar bæsjebleiene i hundeposer og hiver de ut på trappa, tar de med til søpla når vi uansett skal ut :)

Anonymkode: 4dac5...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...