Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca. 3 år siden introduserte jeg mine to bestevenninner til hverandre. Siden har de skyvet meg ut og jeg har sakte men sikkert kuttet dem ut. Snakker ikke med dem fordi jeg ikke orker å være den eneste som tar kontakt. Går stort sett greit, men nå begynner jeg å bli så irritert på oppførselen deres at jeg sprekker! Er det virkelig nødvendig og sende meg meldinger, bilder på snap og facebook messenger over hvor gøy de har det sammen? Inviterer meg gjør de aldri, og de skriver sjelden til meg, sender kun bilder (personlig). Er det ikke nok at de har blitt bestevenner og kuttet ut meg? Hva er det de vil egentlig? De vet også at jeg sitter for det meste alene siden jeg ikke har andre venner. Stygt gjort. Vi er alle i midten av 20-årene. Ene "venninnen" min er en nær slektning så kan ikke kutte henne fullstendig ut siden jeg ser henne i familiesammenhenger. Vil i grunn bare slette hele driten, men DA får jeg vel spørsmål om hvorfor og det gidder jeg ikke forklare ... 

Anonymkode: 8254a...d5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slett dem og la vær å svar hvis du får spørsmål ang det da. 

Så slipper du å sprekke.

• Liker 2
Skrevet

Har skjedd med meg også. 

Skrevet

Du virker forresten ut i fra innlegget ditt mye mer påvirket av dette enn at du bare begynner å bli irritert slik overskriften sier.

• Liker 2
Skrevet

TS her. Jeg er nok mer påvirket enn jeg tør å inrømme. Jeg "mistet" mine to eneste venninner, er ensom, kjeder meg, og det VET de fra tidligere. 

Det går bra i et par dager til de sender nye bilder! blæ :( 

• Liker 2
Skrevet

Skulle tro at det var meg som hadde skrevet dette. Dette skjedde med meg og, eneste er at de sender ikke direkte meldinger til meg, men de legger ut på snap\mystory og tager hverandre på facebook. Veldig koselig å bli utelatt. Også er de suuuuperhyggelige når vi treffes tilfeldig, og om vi prater sammen så nevner de aldri at de skal ditt og datt sammen, så de skjuler ting med vilje for å ikke ha meg med. Veldig kjekt! Synd å si det, men de kan faktisk brenne i helvete.. Vi trenger ikke slike venninner i livet vårt, og det beste er å gå videre, og skaffe seg nye venner. Ikke lett, men jeg prøver å finne andre, og heller bruke tid på venner som kanskje ikke var så nære før, og heller få sterke vennskap der.

Anonymkode: 0801d...093

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde bedt dem gi faen i å sende bilder om de ikke kan invitere meg med også. 

Evt svart på alle type "oi, invitasjonen min kom visst ikke frem". 

Anonymkode: 08670...8f7

Skrevet

Ja det skal jeg jammen det svare neste gang!! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...