AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #21 Skrevet 22. september 2017 På Wednesday, September 20, 2017 den 20.26, AnonymBruker skrev: Noen av resultatene de viser er jo helt fantastiske, men det kan jo være redigert? Dessuten ser jeg i kommentarfeltet på face at noen klager over problemer med synet etter at de brukte produktet, og at en av ingrediensene i serumet er brukt for behandling av stær? Har jo veldig lyst på sånne vipper, men blir jo litt skeptisk. Hva er deres erfaringer med serumet? Anonymkode: 0aa07...189 Om du tror noe utvendig produkt jan gi de resultatene du ser på nettsidene og de påstår at du får så er du temmelig naiv. Reklamen er god, hadde produktet vært like god, så hadde langt større og langt flere firmaer tatt inn og solgt dette. Det hadde utvilsomt også blitt brukt på hodehår, hos kreftpasienter og andre helsemessige utfordringer der håret blir tynt eller fraværende. https://www.nrk.no/vestfold/kvinner-kan-sminke-seg-sykere-1.13498143 Les denne uttalelsen fra optikeren. Linken over fikk jeg anbefalt for noen uker siden hos øyelege. Jeg har, med bare bruk av annerkjente mascaraer og øyenskygger, fått permanent skade på både øyne og området rundt. Hadde jeg visst det jeg vet i dag, hadde ikke sminke vært en del av dagligpleien min. Stadig flere kommer med tilsvarende skader, i følge øyenlegen jeg var hos. Så tenk dere om før dere tror på humbugg og bruker øyesminke ukritisk. Synet kan ikke reapreres eller byttes ut, om det blir skadet eller borte. Anonymkode: 5ee32...76c 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #22 Skrevet 22. september 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du tror noe utvendig produkt jan gi de resultatene du ser på nettsidene og de påstår at du får så er du temmelig naiv. Reklamen er god, hadde produktet vært like god, så hadde langt større og langt flere firmaer tatt inn og solgt dette. Det hadde utvilsomt også blitt brukt på hodehår, hos kreftpasienter og andre helsemessige utfordringer der håret blir tynt eller fraværende. https://www.nrk.no/vestfold/kvinner-kan-sminke-seg-sykere-1.13498143 Les denne uttalelsen fra optikeren. Linken over fikk jeg anbefalt for noen uker siden hos øyelege. Jeg har, med bare bruk av annerkjente mascaraer og øyenskygger, fått permanent skade på både øyne og området rundt. Hadde jeg visst det jeg vet i dag, hadde ikke sminke vært en del av dagligpleien min. Stadig flere kommer med tilsvarende skader, i følge øyenlegen jeg var hos. Så tenk dere om før dere tror på humbugg og bruker øyesminke ukritisk. Synet kan ikke reapreres eller byttes ut, om det blir skadet eller borte. Anonymkode: 5ee32...76c Grunnen til at jeg lagde dette emnet er jo at jeg er skeptisk. Anonymkode: 0aa07...189
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #23 Skrevet 10. oktober 2017 Det virkestoffet fra medisinen er ikke det samme som iglow bruker - det er ingen i Norge som får lov til å bruke det i kosmetikk etc. lenger. For noen år siden var det i alle vippeserum, et slags prostaglandin, men not anymore. Men; hvis man skal bruke det, må man for all del ikke dryppe, for øynene kan ta farge og bli brune! Bruk en pensel og smør på som en eyeliner. Er ikke umulig å få tak i; jeg fikk resept av legen min når jeg forklarte bruken Iglow har bare naturlige ingredienser, om jeg ikke husker helt feil! Det er ganske aktivt, så jeg blir rød hvis jeg tar det på for nært våtkanten. Men vippene vokser, og de bildene de poster på FB er ikke fake, jeg lover! Jeg bodde like ved siden av kontoret/butikken deres da jeg bodde i Bergen og de er dønn hederlige folk. Det som er, er at de ofte bruker en bildeeffekt som heter morph, dvs at de tar to bilder som liksom skal smelte sammen, men da ser overgangen sykt manipulert ut. De burde mye heller bruke rene før- og etterbilder. Anonymkode: b1740...90d
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #24 Skrevet 11. oktober 2017 Noen som har prøvd dette på øyenbrynene da? De har jo et øyenbrynsserum også, men skriver at serumet for øyenvippene også kan brukes på brynene . Anonymkode: 89c05...d2b
Prinsesse788 Skrevet 11. oktober 2017 #25 Skrevet 11. oktober 2017 Bruker både på vipper og bryn, samme flasken med serum. Det funker!
Djungelvrål Skrevet 11. oktober 2017 #26 Skrevet 11. oktober 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har prøvd dette på øyenbrynene da? De har jo et øyenbrynsserum også, men skriver at serumet for øyenvippene også kan brukes på brynene . Anonymkode: 89c05...d2b Hadde ingen effekt på bryn. Men jeg tror vi har forskjellige hårsekker der. Hvis dette stoffet hadde virket på hodehår også så hadde det jo vært en mirakelkurt for oss med tynt hår som aldri vokser seg langt.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #27 Skrevet 12. oktober 2017 1 hour ago, Mystix said: Hadde ingen effekt på bryn. Men jeg tror vi har forskjellige hårsekker der. Hvis dette stoffet hadde virket på hodehår også så hadde det jo vært en mirakelkurt for oss med tynt hår som aldri vokser seg langt. Det står jo på at det også kan brukes på bryn Anonymkode: 89c05...d2b
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #29 Skrevet 15. oktober 2017 Herregud, jeg er lett påvirkelig:p Bestilte meg nettopp. Det kostet 550 kr. Håper det funker;) Anonymkode: ce67b...a30 1
Gjest Alexis Skrevet 15. oktober 2017 #30 Skrevet 15. oktober 2017 For de som vil ha tykkere bryn kan man jo prøve Castor Oil Koster under 100 lappen og fungerer på meg. Får ikke mer hår, men hårstråene blir tykkere og lenger. Lyst å prøve øyenvippe serumet jeg også, men det er jo så dyrt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå