Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av resultatene de viser er jo helt fantastiske, men det kan jo være redigert? Dessuten ser jeg i kommentarfeltet på face at noen klager over problemer med synet etter at de brukte produktet, og at en av ingrediensene i serumet er brukt for behandling av stær? Har jo veldig lyst på sånne vipper, men blir jo litt skeptisk. Hva er deres erfaringer med serumet?

Anonymkode: 0aa07...189

Skrevet

Min erfaring er at det er helt trygt. Har prøvd 3 forskjellige vippeserum, og dette er det eneste som faktisk holder det det lover. :) første gangen jeg brukte serumet fikk jeg en liten reaksjon og ble litt rød på øyelokket og fikk litt "blurry" syn. Tok en liten pause og begynte på nytt en uke etterpå. Jeg fikk en reaksjon fordi jeg hadde brukt alt for mye serum. Tenkte "jo mere jo bedre". :P Serumet hadde rent inn i øyet mens jeg sov og irritert det. Man trenger jo bare et kjempetynt lag.  Tror det er mange som har gjort samme feil som meg og deretter kasta serumet i søpla.

Jeg fikk kjempelange vipper. Synes ikke de ble så voldsomt tykke, men lange ble de ihvertfall! Nå har jeg ikke brukt serumet på over en mnd, men vippene er fortsatt lengre og mer fyldigere enn før. 

Skrevet

Det er helt genialt. Jeg har fått vippeextensions-vipper av å bruke det. Det føles også som at vippene har blitt flere også, men det er mulig det bare virker sånn, siden de er så mye mer fyldige. Verdt hvert ett øre, for min del. :)

Skrevet

En venninne har fått helt sykt fine og lange vipper av det serumet. Så jeg kjøpte det også, og har brukt det et par uker:) 

Anonymkode: b4297...1d7

Skrevet

Jeg har brukt det i ca 2 måneder nå, og har fått ganske mye lengre vipper. De berører brynene når jeg ser oppover!

Anonymkode: 60c0d...c0c

Skrevet

Bruk heller medisin/øyedråper for grønn stær. (De fleste vippeserum har samme stoffene uansett) men medisinen er mye mer potent. Vippeserum ble til ved at de oppdaget at pasientene med grønn stær fikk så lange vipper :)

Anonymkode: 38f6c...f0d

Skrevet

Jeg bruker det også, men glemmer det ofte, dessverre. Har fått mye lenger vipper. Eneste bivirkningen jeg har merker er litt leamus innimellom på det ene øyet. Hørt om flere som opplever det samme. Er neppe noe farlig, bare litt ekkelt når det står på. 

Skrevet

har gått fra å ha vipper som ikke syntes i det hele tatt (tunge øyelokk) til vipper som synes. Bruker det bare annenhver dag fordi det er så dyrt, men anbefaler det helt klart om man ikke har øyeproblemer eller allergier.

Anonymkode: 2e635...292

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bruk heller medisin/øyedråper for grønn stær. (De fleste vippeserum har samme stoffene uansett) men medisinen er mye mer potent. Vippeserum ble til ved at de oppdaget at pasientene med grønn stær fikk så lange vipper :)

Er nok ikke så lurt å dryppe øyedråper for grønn stær i øyet når man ikke har grønn stær. Får neppe resept av legen for å få lenger vipper heller. :fnise: Men det er sikkert mye billigere da. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

De må man vel ha resept på. Tviler på ts kan gå inn med sine normale vipper og si "halla, jeg vil ha lange vipper for det ser pent ut. Kan jeg få en resept på øyedråper for grønn stær?" :ler:

• Liker 1
Skrevet

Det virker på meg. Begynte andre uka i august. Nå er vippene såpass lange at jeg ikke vil ha dem lengre :) I begynnelsen klødde det og svidde litt, men gikk over. Det eneste som er dumt, er at jeg ikke har fått flere og tettere hår, men de har blitt mye lengre og bittelitt mørkere :):) Er superfornøyd. Skal prøve å stryke på 1-2 ganger i uka, men vet ikke om det har noe for seg hvis jeg skal holde dem slik. Jeg er over 40 år, så det er grenser for hvor lange jeg vil ha - hehe. 

Anonymkode: 55aa8...0fc

Skrevet
19 minutter siden, Salka skrev:

Er nok ikke så lurt å dryppe øyedråper for grønn stær i øyet når man ikke har grønn stær. Får neppe resept av legen for å få lenger vipper heller. :fnise: Men det er sikkert mye billigere da. 

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De må man vel ha resept på. Tviler på ts kan gå inn med sine normale vipper og si "halla, jeg vil ha lange vipper for det ser pent ut. Kan jeg få en resept på øyedråper for grønn stær?" :ler:

Så stoffet er farlig i medisinen @Salka, men ikke når de puttet det i iglow?  Det er jo bare snakk om ett virkestoff, og det er jo samme virkestoffet! Helt samme! 

Kjøp det på nett. Det gjør jeg :yvonne:

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så stoffet er farlig i medisinen @Salka, men ikke når de puttet det i iglow?  Det er jo bare snakk om ett virkestoff, og det er jo samme virkestoffet! Helt samme! 

Det er vel kanskje andre virkestoffer også i medisin mot grønn stær da.. vippeserum og medisin er neppe identisk.... 

Skrevet

Så resultat etter 7-8 uker. De ble 2-3 mm lengre men ikke tykkere.  De er også litt mer "rotete" dvs vippene bøyer seg i litt forskjellige retninger.  Nå bruker jeg det 3-4 ganger i uka for vedlikehold.  Er fremdeles rød på vippekantene, men det går over når jeg har noen dagers pause. 

Skrevet
1 minutt siden, Unika skrev:

Det er vel kanskje andre virkestoffer også i medisin mot grønn stær da.. vippeserum og medisin er neppe identisk.... 

Medisinen har bare et virkestoff, det samme som iglow. Resten er bare vann, bindemiddel/fortykningsmiddel ol. Sikkert ikke så ulikt hva iglow inneholder! 

Annonse
Skrevet (endret)
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier ikke at det er farlig. Men dråpene for grønn stær inneholder vel kanskje andre virkestoffer som ikke finnes i vippeserumet? Det er stoffet i serumet som gir grønn stær-pasienter lange vipper som bivirkning, men dråpene må vel inneholde mer? Jeg har aldri lest på medisin for grønn stær, så jeg aner ikke hva det inneholder. Hvor kjøper du det? Kjøper du medisin som er reseptpliktig i Norge fra utlandet er det vel en stor sjans for at pakken blir stoppet i tollen og returnert eller destruert? 

Endret av Salka
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Medisinen har bare et virkestoff, det samme som iglow. Resten er bare vann, bindemiddel/fortykningsmiddel ol. Sikkert ikke så ulikt hva iglow inneholder! 

Hvilket virkestoff iGlow er det som også brukes i medisinen, da?

Anonymkode: edf7b...cf9

Skrevet
18 timer siden, Salka skrev:

Jeg bruker det også, men glemmer det ofte, dessverre. Har fått mye lenger vipper. Eneste bivirkningen jeg har merker er litt leamus innimellom på det ene øyet. Hørt om flere som opplever det samme. Er neppe noe farlig, bare litt ekkelt når det står på. 

Oi, jeg har fått en helt syk leamus på ene øyet i det siste. Opptil flere ganger til dagen. Har hatt det før også, men aldri så kraftig som nå.. så det kan være grunnen altså! 

Skrevet

Høres jo bra ut, kan hende jeg kjøper meg en tube da :)

Ts

Anonymkode: 0aa07...189

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, jeg har fått en helt syk leamus på ene øyet i det siste. Opptil flere ganger til dagen. Har hatt det før også, men aldri så kraftig som nå.. så det kan være grunnen altså! 

Helt sikkert det som er grunnen, ja. Har snakket med flere som opplever det samme. Skikkelig ekkelt når det står på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...