AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #1 Skrevet 20. september 2017 Jeg ser at daten har andre bilder i profilen sin nå enn tidligere, betyr det at vedkommende aktivt har gått inn å redigert dette, eller endres de automatisk når man endrer bilder i Facebook der de er hentet fra? Anonymkode: 19cd0...8f8
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #3 Skrevet 20. september 2017 Ok, antok det, bare hørte en gang at de kunne endre seg om man endrer bilder i Facebook, men nå er det vel sånn at man selv plukker plukket ut bilder der i fra🙂 Anonymkode: 19cd0...8f8
Rysiseal Skrevet 20. september 2017 #4 Skrevet 20. september 2017 Jeg tror at det kan være begge deler. Man kan gå inn i Tinder og endre bilder, men at de oppdateres med bilder på Facebook. Det kan hende at Tinder oppdaterer dem når man åpner appen, men kanskje det gjøres automatisk uansett. Sjekk datens facebookside, så ser du om det er sammenheng mellom bilder der og på Tinder
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #6 Skrevet 20. september 2017 Han må vel få lov å endre bildene sine Anonymkode: ea9f6...e16
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #7 Skrevet 20. september 2017 Det kan være begge deler. Jeg har opplevd at bildene endret seg av seg selv. Anonymkode: 99cc8...aa4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #8 Skrevet 21. september 2017 9 timer siden, Rysiseal skrev: Jeg tror at det kan være begge deler. Man kan gå inn i Tinder og endre bilder, men at de oppdateres med bilder på Facebook. Det kan hende at Tinder oppdaterer dem når man åpner appen, men kanskje det gjøres automatisk uansett. Sjekk datens facebookside, så ser du om det er sammenheng mellom bilder der og på Tinder Jeg ser ikke bildene på facebooksiden hans, det er anđre bilder der, men nå er vi ikke venner der, så mulig det ser annerledes ut for meg, selv om det ser ut som han har åpen profil. Anonymkode: 19cd0...8f8
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #9 Skrevet 21. september 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Han må vel få lov å endre bildene sine Anonymkode: ea9f6...e16 Ja? Har noen sagt noe annet? Jeg bare lurer på hvordan det blir gjort. Anonymkode: 19cd0...8f8 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #10 Skrevet 21. september 2017 Jeg har aldri opplevd at bildene endrer seg, men så har jeg heller ikke latt Tinder hente bildene fra Facebook, så det er vel mulig det kan skje om man gjør det. Skjønner hvorfor du lurer da. Om man dater noen så vil man jo helst ikke at de skal være veldig aktivt på utkikk etter noen andre, og å oppdatere bildene på profilen ville jeg nok tatt som et dårlig tegn jeg også. Litt avhengig av hvor mye dere har datet da. Har dere vært på 2-3 dater så ville jeg tatt opp med han hva han tenker rundt dette. Om han dater flere. Anonymkode: 28f17...257 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå